  • Data: 2013-03-02 14:57:25
    Temat: Re: To jest odpowiedź na reklamację, czy nie jest?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a) :

    > No właśnie.
    > Czyli 2100 to "pojemność do", albo jak kto woli, przypadki
    > pojemności maksymalnej.

    Nie, 2100 to nazwa.

    > Mam wątpliwości.
    > Patrz wyżej - o której pojemności mówimy?

    O pojemności, jaką posiada za każdym razem rozładowany aku. Jak
    wskazują pomiary akumulatorów w zbliżonej cenie.

    > Wracając do tematu - pytaniem jest:
    > - co deklarował sprzedawca lub producent, jako PARAMETR towaru

    hmmm...
    wiersze w których było napisane:
    "MODEL - STD45ND"
    "AH - 45"
    "V - 12"
    i nic więcej o czymś co mogłoby się odnosić do pojemności
    Nawet na zdjęciu był aku 70Ah :-)

    > - w jakiej kategorii "przeciętnej jakości" była cena zakupu.

    Ok. 160 zł.

    Już całkiem abstrahując od tego, że mam w równie podobnej cenie
    kupiony inny noname, czy inny Energopower ;-) , który jednak po paru
    latach ma lepsze parametry niż ten nowy.

    > O wynikach jak rozumiem dasz znać :)

    Oczywiście. Chociaż to może potrwać.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF