  • 41. Data: 2006-12-15 04:02:52
    Temat: Re: Tlumaczenie przysiegle z bledami
    Od: BOP <b...@m...com>

    t wrote:

    >Ja już skończyłem jakiś czas temu ;)
    :)

    pozdr
    Piotrek

  • 42. Data: 2006-12-15 06:09:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream napisał(a):

    > Wg mnie "no entry" to moze byc zarowno "nie figuruje" jak i "brak dostepu"
    > jak i pare innych zwrotow. Ale ja nie mam nawet FCE, wiec... =)

    Nie w tym kontekście. Ten zwrot zwykło się tłumaczyć na polski (w tego
    typu kontekście) jako "brak wpisu".

  • 43. Data: 2006-12-15 08:03:54
    Od: Bogdan <w...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Podobnie jak dla reszty uczestników tej dyskusji, dla mnie "no entry" jest
    > poprawnym i niewprowadzającym w błąd tłumaczeniem.

    Nie jestem prawnikiem ale informatykiem i czesto spotykam sie ze zwrotem
    "entry" uzytym w sensie wpisu (do tabeli, do rejestru, ogólnie do
    jakiegoś zbioru) i dla mnie "no entry" = "brak wpisu" - brak wejscia
    tych danych do jakiegoś zbioru.

    Bogdan

  • 44. Data: 2006-12-15 08:42:36
    Od: a...@p...onet.pl

    > zwrot jest malo precyzyjny i mylacy. nie odbiegajmy od tematu.
    > Interesuje mnie przede wszytskim odpowiedzialnosc.

    No to wytocz proces.

    Będzie śmiesznie, skompromitujesz się (bo oczywiście zwrot jest jak najbardziej
    poprawny i jak najbardziej precyzyjny) i będziesz miał za swoje.

    Adam Pietrasiewicz

  • 45. Data: 2006-12-15 09:55:36
    Od: m...@g...com

    BOP wrote:

    > Marcin Debowski wrote:
    >
    > (...)
    > byc moze jest poprawna, sie okaze, sam jestem ciekaw.

    > jak na osobe zajmujaca sie prawem zbyt duza insynuacja nie uwasz?
    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=insynuacja
    > wiesz marcinie mam wrazenie ze gadam z (co najwyzej) studencikami,
    > ktorzy wiecej chca wlozc w usta osob z ktorymi dyskutuja niz zstalo
    > powiedziane.
    > typowe dla wielu polskich grup usenetowych :/

    W imieniu grupowiczy bardzo przepraszam cię że na zadane przez ciebie
    pytanie nie udzielili odpowiedzi potwierdzającej twój punkt widzenia.

    Dołożymy starań żeby to się więcej nie powtórzyło.

    p. m.

    :)

  • 46. Data: 2006-12-15 11:56:07
    Od: BOP <b...@m...com>

    Marcin Debowski wrote:

    >Mentorski ton Cię widzę nie opuszcza. Serio, skorzystaj z rady, pozwij
    widzisz, mnie interesowala odpowiedzialnosc prawna - tego dotyczylo
    pytanie, ty chcesz bym go pozywal. jak dla mnie jest dluga droga od
    znajomosci konsekwencji do skaldania pozwo, ktory jest imho
    ostatecznoscia (w przypadku gdy strony nie uzyskaja konsensusu).
    wybacz nie skorzystam z twoich rad, szczegolnie tych o ktore nie
    prosilem

    pozdr
    Piotrek

  • 47. Data: 2006-12-15 14:40:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BOP napisał(a):

    > widzisz, mnie interesowala odpowiedzialnosc prawna - tego dotyczylo
    > pytanie, ty chcesz bym go pozywal. jak dla mnie jest dluga droga od
    > znajomosci konsekwencji do skaldania pozwo,

    Sorry; ale jak Ty sobie odpowiedzialność prawną bez składania pozwu
    wyobrażasz?

    j.