-
1. Data: 2007-03-25 12:57:13
Temat: Ticket Online - 5 dni roboczych od daty zamowienia
Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl>
Witajcie
Kupilem bilet 08.03.2007 (czwartek) przez Ticket Online. W potwierdzeniu
jest taka formulka:
"W przypadku, gdy przelew nie wpłynie na nasze konto w ciągu pięciu dni
od daty zamówienia - rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Uwaga!
Liczy się data wpływu kwoty na nasze konto. Nie ponosimy
odpowiedzialności za rezerwacje anulowane z powodu przekroczenia termiu
wpłaty.
Bilety zostaną wysłane do Państwa najpóźniej w następnym dniu roboczym
po otrzymaniu płatności na naszym koncie bankowym."
Przelew wykonalem w poniedzialek, w moim banku jest data jego
ksiegowania 13.03.2007 (wtorek).
Do dzis nie dotarly do mnie zakupione bilety, ani zwrot przelanych
pieniedzy.
Trzy pytania:
1) Czy w tej sytuacji liczy sie piec dni ROBOCZYCH, czy kalendarzowych
od daty zamowienia?
2) Czy przelew zaksiegowany w moim banku 13.03.2007 miesci sie w tych 5
dniach, czy rzeczywiscie liczy sie data dotarcia pieniedzy na ich konto?
3) Nie dostalem od nich zadnej informacji o anulowaniu zlecenia, ani
zwrotu pieniedzy. Czy w zwiazku z tym mam prawo traktowac transakcje
jako zawarta?
Oczywiscie czeka mnie dzis wycieczka do teatru i wyjasnianie sytuacji z
jakims niekumatym ludem... wiec wolalbym miec chocby zarys sytuacji. Nie
udalo mi sie do tego zasranego Ticket Online dodzwonic od 5 dni...
Pozdrawiam,
Andrzej