eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTicket Online - 5 dni roboczych od daty zamowienia › Ticket Online - 5 dni roboczych od daty zamowienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed00.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.chello.at!newsf
    eed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 25 Mar 2007 14:57:13 +0200
    From: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ticket Online - 5 dni roboczych od daty zamowienia
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <9a7ad$460671ab$3eb3127a$7612@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 39
    NNTP-Posting-Host: 62.179.18.122 (62.179.18.122)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Mar 2007 14:57:15 +0200
    X-Trace: 9a7ad460671ab9b16b7df07612
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:453526
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie

    Kupilem bilet 08.03.2007 (czwartek) przez Ticket Online. W potwierdzeniu
    jest taka formulka:

    "W przypadku, gdy przelew nie wpłynie na nasze konto w ciągu pięciu dni
    od daty zamówienia - rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Uwaga!
    Liczy się data wpływu kwoty na nasze konto. Nie ponosimy
    odpowiedzialności za rezerwacje anulowane z powodu przekroczenia termiu
    wpłaty.

    Bilety zostaną wysłane do Państwa najpóźniej w następnym dniu roboczym
    po otrzymaniu płatności na naszym koncie bankowym."

    Przelew wykonalem w poniedzialek, w moim banku jest data jego
    ksiegowania 13.03.2007 (wtorek).

    Do dzis nie dotarly do mnie zakupione bilety, ani zwrot przelanych
    pieniedzy.

    Trzy pytania:

    1) Czy w tej sytuacji liczy sie piec dni ROBOCZYCH, czy kalendarzowych
    od daty zamowienia?

    2) Czy przelew zaksiegowany w moim banku 13.03.2007 miesci sie w tych 5
    dniach, czy rzeczywiscie liczy sie data dotarcia pieniedzy na ich konto?

    3) Nie dostalem od nich zadnej informacji o anulowaniu zlecenia, ani
    zwrotu pieniedzy. Czy w zwiazku z tym mam prawo traktowac transakcje
    jako zawarta?

    Oczywiscie czeka mnie dzis wycieczka do teatru i wyjasnianie sytuacji z
    jakims niekumatym ludem... wiec wolalbym miec chocby zarys sytuacji. Nie
    udalo mi sie do tego zasranego Ticket Online dodzwonic od 5 dni...

    Pozdrawiam,

    Andrzej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1