  • 1. Data: 2007-03-25 12:16:35
    Temat: Cross- Nadgorliwosc security Lotos Gdansk Rafineria.
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    zdjecie nie wyszlo spod mojego piora:)
    http://plfoto.com/1166198/zdjecie.html
    opis ponizej:

    Oczywiście pełny ekran pożądany, tego wieczora przedtem rafinerię fociłem
    (piękne światełka), ale mi ochrona wszystkie fotki skasowała i spisała aby
    sprawdzić czy terrorystą nie jestem, i fotek strasznie żal :(. M.z. to
    dyskusyjne - skoro tyle w necie jest jej fotek - także satelitarnych. No nic
    trzeba się w Lotosie o zezwolenie na zdjęcia starać - wątpię, że udzielą. A,
    jak teraz obserwuję - niektórym na plfoto się to udało (nocne fotki
    rafinerii). Pozdrawiam i dziękuję za ciepłe przyjęcie :)

    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.phtml?id_ne
    ws=13652
    http://www.siteco.com.pl/pl/referencje/office/projec
    t/355.html

    no i teraz sam sie zastanawiam co zrobic, jakies tam fotki rafineri w swoich
    zasobach mam
    nie tylko wlasnego autorstwa ale i tez z roznych mediow wykonywane w dzien
    (nie w nocy)
    gdzie szczegolowosc ich przerasta chyba pojecie panow w security,
    natomiast biurowca jeszcze nieobfocilem, przyznac musze ze mam na niego
    niezla chrapke
    tylko podejrzewam ze sluzebna ochrona rowniez natychmiastowo zareguje
    gdy sprobuje sie zlozyc do pstrykniecia ..
    ale co tym 'walkoniom' tlumaczyc skoro i tak pewnie dojdzie z ich strony
    przy braku argumentow
    do szamotaniny a pozniej dopiero do dyskusji i udowadniania co im wolno,
    jaka maja prawo itp
    a z drugiej strony to jak sie chce to i tak sie fote zrobi...
    zrobienie foty z dobrego tele czy tez nakrecenie filmu z wiekszej odleglosci
    nie bedzie
    stanowilo zadnego problemu i pewnie o tym wiedza licznie przybywajacy
    turysci na pomorze
    wiec skad taka zacieklosc security, moze mysla ze na podstawie jednej fotki
    zaplanuje jakis atak czy cus, czy to jest normalne, czy maja prawo zabronic
    fotografowania samego budynku ktory stanowi ciekawy obiekt architektoniczny
    robiac jednoczesnie ladna reklame firmy LOTOS?
    moze wystosowac pisemko do firmy by spuscila z tonu, albo wspolnie
    sie skrzyknac z 20 chlopa i pojawic sie tem ze sprzetem i wetknac
    obiektywy gdzie sie da, oczywiscie z neutralnego terenu?:)
    no nic pewnie nastepnym razem podejde do smutnych panow i sie zwyczajnie
    zapytam czy mozna ... jesli nie otrzymam zgody to zapytam o uzasadnienie
    zgodne z litera prawa:)
    sam jestem ciekaw co odpowiedza...:P