    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Taka mala, taka duza (sprawa)
    Date: 11 Sep 2002 10:24:19 +0200

    Witam
    Zostało zabrane mi prawko, bo jechałem po użyciu alkoholu ( 0,3 promila) &#8211;teraz

    sprawa w Sądzie Grockim jest ( ma się odbyć za rok, przy czym minimalna kara
    jest pół roku z gory jestem pozbawiony minimalnej kary). Pewien człowiek
    powiedział, że mi odzyska prawko za pewną ilość pieniędzy i potrzebuje mojego
    oświadczenia pełnomocnictwa w sprawie.
    Czy może mi narobić jakiegoś bałaganu tym ze dam mu pełnomocnictwo? Co robić?
    Czy ktoś miał kiedyś tak że mu zabrali prawko bo jechał po użyciu alkoholu?
    Jaki był jego przebieg sprawy!
    POMOCY!!
    POZDRAWIAM
    MEREK