  • 141. Data: 2023-11-13 21:45:30
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak ONZ tworzył tam Izrael, to założenie było takie, że
    > powstanie państwo Żydowskie i Arabskie. Do Izraela zjechali się Żydzi z
    > całego świata i utworzyli państwo mniej więcej na wzór europejskich
    > krajów. Ale oni dla Arabów byli obcy i Arabowie od początku kombinowali,
    > jakby Izrael zlikwidować. No i tak kombinują już ze trzy pokolenia.

    I to jest grzech pierworodny tej sytuacji - izrael stworzono siłą na
    terenie zamieszkiwanym przez inną nację. Dla palestyńczyków izrael
    niczym nie różni się od zaborców dla nas. I coraz bliżej izraelowi do
    tego co robili niemcy z żydami przed ostatecznym rozwiązaniem (czyli
    zamykanie innych w gettach i odczłowieczanie bo my potrzebujemy
    lejbenraum). I IMHO pewnie też by sobie chętnie ten problem roziwązali
    (niekoniecznie przez obozy zagłady ale przez ostateczne pozbycie się
    palestyńczyków ze swoich terenów) ostatecznie tylko teraz już się tak
    nie da.

    Zabrzmi to brutalnie, ale być może powinniśmy się cieszyć że nie mamy
    (już) u nas dużej diaspory żydowskiej, bo w sumie przy niekorzystnym
    zbiegu okoliczności izrael mógł powstać gdzie indziej a kolejne
    powstania teraz były by intifadami a my terrorystami:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 142. Data: 2023-11-13 21:50:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 21:26, Shrek pisze:

    > A co za różnica od razu czy po 100 metrach?

    Widzisz. Nie pojmujesz tego niuansu. Co ja poradzę.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 143. Data: 2023-11-13 21:54:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widzisz. Nie pojmujesz tego niuansu. Co ja poradzę.

    No nie pojmuję - zwierzaka pierdolnął samochód i przeszedł jeszcze 100m
    a ty piszesz, że nawet nie padł od kolizji. A od czego padł? Tak sobie
    zdechł i nie ma to związku przyczynowo skutkowego z tym, że 100 metrów
    wcześniej go samochód pierdolnął?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 144. Data: 2023-11-13 21:56:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 21:45, Shrek pisze:
    > I to jest grzech pierworodny tej sytuacji - izrael stworzono siłą na
    > terenie zamieszkiwanym przez inną nację. Dla palestyńczyków izrael
    > niczym nie różni się od zaborców dla nas.

    A powinien. Taka Rosja, Prusy i Austria istniały wcześniej. Przynajmniej
    to Chrześcijanie. Tu, to w ogóle zrzucono desant tak, jakby u nas nagle
    drugą Japonię zbudowano.

> [...]
    > zagłady ale przez ostateczne pozbycie się palestyńczyków ze swoich
    > terenów) ostatecznie tylko teraz już się tak nie da.

    Poje się, że Palestyńczycy dali im pretekst. Wywalą ich z tego terenu
    pod pozorem walki z terrorystami i nawet za bardzo trudno będzie
    protestować. Trzeba naprawdę mieć nierówno pod sufitem, by napadać na
    koczującą na pustyni młodzież, która po prostu świętowała. Na co liczyli?

> [...]
    > zbiegu okoliczności izrael mógł powstać gdzie indziej a kolejne
    > powstania teraz były by intifadami a my terrorystami:(

    I tu się z Tobą zgadzam. Mogli im Okręg Królewiecki sprezentować
    przykładowo.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 145. Data: 2023-11-13 21:57:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 21:54, Shrek pisze:

> [...]
    > a ty piszesz, że nawet nie padł od kolizji. A od czego padł? Tak sobie
    > zdechł i nie ma to związku przyczynowo skutkowego z tym, że 100 metrów

    Jakby STAR jechał szybko, to by nie przeszedł tych 100 metrów, a i STAR
    by w takiej kondycji nie był.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 146. Data: 2023-11-13 22:12:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A powinien. Taka Rosja, Prusy i Austria istniały wcześniej. Przynajmniej
    > to Chrześcijanie. Tu, to w ogóle zrzucono desant tak, jakby u nas nagle
    > drugą Japonię zbudowano.

    Czyli rozumiem, że się zgadzamy, tylko ty zgadzasz się jeszcze
    bardziej:P - gdzieś to trzeba zapisać;)

    > Poje się, że Palestyńczycy dali im pretekst. Wywalą ich z tego terenu
    > pod pozorem walki z terrorystami i nawet za bardzo trudno będzie
    > protestować.

    I tak by do tego doszło. Kiedyś musiało:(

    > Trzeba naprawdę mieć nierówno pod sufitem, by napadać na
    > koczującą na pustyni młodzież, która po prostu świętowała. Na co liczyli?

    A na co liczyli nasi robiąc zamachy na niemców w czasie drugiej wojny?
    Albo choćby powstanie warszawskie. Palestyńczycy stoją pod ścianą...

    > I tu się z Tobą zgadzam. Mogli im Okręg Królewiecki sprezentować
    > przykładowo.

    To jeszcze nie tak źle. Jakby się stalin nie pospieszył na berlin to w
    końcu co stoi na przeszkodzie żeby oddać im zabór rosyjski albo
    przynajmniej część? W końcu żydzi pokrzywdzeni, polacy antysemici, a
    skoro przez tyle lat polski tam nie było i dwudziestolecie było tylko
    krótkim epizodem? Co za różnica czy nie swoje oddaje wielka trójka czy
    poźniejsze ONZ?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 147. Data: 2023-11-13 22:13:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakby STAR jechał szybko, to by nie przeszedł tych 100 metrów, a i STAR
    > by w takiej kondycji nie był.

    Ale ja nie o tym tylko o "Tak. To zwierzę nawet nie padło w wyniku
    potrącenia, bo jeszcze przeszło te 100 metrów."
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 148. Data: 2023-11-14 00:28:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 22:12, Shrek pisze:
    > I tak by do tego doszło. Kiedyś musiało:(

    Nie znam się na tym, ale chyba lepiej się było dogadać.

    > A na co liczyli nasi robiąc zamachy na Niemców w czasie drugiej wojny?
    > Albo choćby powstaczykó zwisa, kto tam będzie nie warszawskie. Palestyńczycy stoją
    pod ścianą...

    Dokładnie się z Tobą zgadzam. Przy czym bardziej ich wodzowie, niż sama
    ludność. Popatrz przez pryzmat Polski. Polacy po II WS dostosowali się
    do Rosyjskiej rzeczywistości. Natomiast władze z Londynu nie. Tego się
    boi Hamas. Ludzie mają już dość wojowania. Idę o zakład, że większości
    Palestyńczyków zwisa, kto będzie rządził, byle mieć co jeść i gdzie się
    spokojnie przespać. No to prowokują takie "dzikie" akcje, by się ne
    uspokoiło.

> [...]
    > skoro przez tyle lat polski tam nie było i dwudziestolecie było tylko
    > krótkim epizodem? Co za różnica czy nie swoje oddaje wielka trójka czy

    Stalin był zbyt cwany. W jego szaleństwie była metoda. Po prostu dzielił
    narody rozdzielając je. Dzięki temu mieliśmy wiele lat pokoju. Jakby
    Królewiec i Prusy wschodnie im przekazał, to akurat by nie było
    specjalnych protestów. A jeszcze lepszy numer, jakby im kawałek NRD
    wykroił. Uważam, ze z tą Palestyną trochę bezsensownie ktoś wymyślił.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 149. Data: 2023-11-14 00:30:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.11.2023 o 22:13, Shrek pisze:
    > Ale ja nie o tym tylko o "Tak. To zwierzę nawet nie padło w wyniku
    > potrącenia, bo jeszcze przeszło te 100 metrów."

    To nadal dokąłdnie to samo. Nie padło w miejscu potrącenia, tylko
    jeszcze przeszło. Samochód nie mógł jechać szybko. O to mi chodzi.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 150. Data: 2023-11-14 00:56:00
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nigdy tam nie byłem, natomiast mam kilku kolegów "stamtąd", z którymi
    > przegadałem temat już dość dawno.
    >
    > Cierpią na tym przede wszystkim ci Palestyńczycy, którzy chcą normalnie
    > żyć.

    To część prawdy.
    Inna część, to skądś ci "bojownicy" się biorą.

    > Praca byłaby może w Izraelu, ale Izrael nie
    > wpuszcza Palestyńczyków, bo nie jest w stanie odróżnić tych, którzy jadą
    > do pracy od tych, co chcą się wysadzać - blokują wszystkich.

    No to cię koledzy oszukali.
    Kilka dni temu oglądałem program dokumentalny o fabryce urządzeń do
    domowego gazowania wody CO2. Jedna z najbardziej znanych marek, możesz
    kupić w każdym polskim markecie.
    I ta fabryka jest w Izraelu, a w niej pracują również Palestyńczycy.
    I kobiety i mężczyźni.
    Autor filmu rozmawiał z nimi i pokazywał jak to wygląda od środka.
    Fabryka zapewnia miejsca do modlitwy i jednym i drugim, niektóre
    pracownice noszą chusty, inne nie noszą, jedzą wspólnie, normalnie ze
    sobą rozmawiają...
    Owszem, skarżą się, że do pracy muszą przebyć granicę i nawet kilka
    kontroli po drodze, co jest uciążliwe, ale bardziej czasochłonne, bo
    wszystko, łącznie z transportem załatwia pracodawca.
    Dziwią się na chuj ten konflikt i w zasadzie o co, skoro tutaj razem
    pracują, są kolegami i koleżankami z pracy i nikt do nikogo się nie
    przypierdala w jakiego boga kto wierzy i co lubi jeść na śniadanie.
    Takich miejsc w Izraelu, gdzie wspólnie pracują z Palestyńczykami jest
    wiele.
    Więc nie pierdol, że blokują wszystkich.

    Te konflikty napędzają nawiedzeńcy. Tak jak w Polsce.
    Gdyby nie nawiedzeńcy napierdalający przez głośniki w radiu, tv i z
    ambon, to normalni ludzie by nie wiedzieli, że nie lubią Żydów,
    muzułmanów, pedałów, innowierców, niewierzących, czarnych, żółtych,
    rudych, chemtrailsów, gmo, 5G, czy czego i kogo tam jeszcze nie lubią...
    No i część się na to nabiera.
    U nas ok. 40% (łącznie z konfederastami), to miłośnicy pislamu i
    wszelakich "nielubień".
    Nie sądzę, że tam jest inaczej. Po prostu tam nie mają żadnych hamulców
    i nawet możliwości żeby temu zapobiec np. podczas kolejnych wyborów jak
    u nas.
    Skądś ci "bojownicy" się biorą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr