eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA i reklamacjaRe: TPSA i reklamacja
  • Data: 2008-07-29 09:57:46
    Temat: Re: TPSA i reklamacja
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 27 Jul 2008 13:57:31 +0200, Seb napisał(a):


    > Patrząc na to z tej strony TPSA nie powinna juz wysylac faktur za telefon i
    > neostrade na zmarlego. a jednak to robi mimo reklamacji.Zona zmarłego
    > dostarczyla akt zgonu, podpisala nowa umowe,

    Czyli ta sprawa już jest "wyprostowana".

    > teraz jest juz po postepowaniu reklamacyjnym i....

    Twoja mama reklamowała nie działanie usługi neostrada, z tytułu na siebie
    zawartej umowy?

    > pani w blekitnej lini raczyla poinformowac ze w sumie nic nie szkodzi
    > zeby bylo jak dotychczas, bo nie potrafia poradzic sobie z problemem.

    Nie gadać z ..... ;)

    > Dodam tylko ze faktury za neostrade przychodza, a ta nie dziala juz
    > dwa miesiace( miala byc odlaczona na 2 tygodnie).

    Reklamować.
    Dodatkowo pisemnie. W reklamacji umieścić punkt o żądaniu odliczenia
    abonamentu oraz przysługującym odszkodowaniu. Za każdy dzień nie działania
    usługi przysługuje zwrot /130 miesięcznego abonamentu oraz 1/30
    odszkodwania. Nie wiem jak teraz macie w neostradzie, ale wcześniej nie
    było wzmianki iz suma zwrotu i odszkodowania nie może być wyższa cały
    abonament. Kiedyś takiej wzmianki nie było - więc jeżeli usługa nie
    działała przez 15 dni - miałeś zwrot całego abonamentu :)
    Jak nie działał przez cały miesiąc - miałeś zwrot + odszkodowanie, czyli
    jeden abonament tepsa Ci zwracała. Obecnie widzę że przy usłudze DSL jest
    już wzmianka iż łączna suma zwrotu i odszkodowania nie może być większa niż
    abonament.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1