    From: Art <s...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Szkolenie nowego pracownika
    Date: Tue, 19 Sep 2006 13:10:56 +0000 (UTC)

    Witam.
    Pracuję w pewnej firmie. Dziś szef przyprowanił nowego pracownika i
    zakomunikował mi, że mam mu pokazać co i jak na moim stanowisku.
    Kiedyś, w innej firmie zdradziłem tajemnice mojego warsztatu i zostałem
    zwolniony po tym, jak nowy był w stanie usiąść na moim stanowisku.
    Nie ma mowy, żebym to powtórzył. Jakie mam możliwości odmowy, co pracodawca
    prawnie może zrobić, żeby to wyegzekwować (poza zwolnieniem).
    Pracy nie ma tyle, żebym sobie nie radził, wywiązuje się z niej bez
    problemów.
    Art