  • Data: 2006-06-01 10:39:17
    Temat: [Szantażysta] Potrzebna fachowa pomoc.
    Od: "Michał" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Sprawa jest ważna.
    Pewien jegomość jest w posiadaniu pewnych zdjęć jednej dziewczyny.
    Mam nadzieje,że nie musze opisywać co to za zdjęcia ani w jaki sposób ów
    szantażysta znalazł się w ich posiadaniu.
    Istotne jest to, że od kilku już lat ten gościu walczy o tą dziewczyne -
    chce z nią być.
    Gdy spotyka się z odmową lub czymś co nie jest po jego myśli, subtelnie
    grozi, że wyjawi te zdjęcia bliskim osobom tej dziewczyny.
    Bardzo ważne jest dla niej, aby nikt nie zobaczył tych zdjęc.
    Dla dziewczyny jest to na tyle ważne, że (jak sama twierdzi) jak koleś jej
    zagrozi ujawnieniem tych fotek, to będzie musiała z nim być - co to dla niej
    oznacza..wiadomo.
    Wiem, że szantaż jest karalny, że mozna iść na policje, ale co będzie jeśli
    koleś zwącha, że coś się dzieje i ujawni te zdjęcia - jak wtedy można
    udowodnić, że szantażował i żeby poniósł tego konsekwencje? I tak na prawde
    wtedy byłoby już za późno, ponieważ już ujawnieniem tych zdjęć zrujnowałby
    życie tej dziewczyny.
    Dodam, że koleś nie może być karany, nie może mieć żadnego wyroku, bo
    straciłby licencje na wykonywanie swojego zawodu - a ta praca jest dla niego
    wszystkim.

    Jak sobie poradzić z tą sytuacją?