  • Data: 2006-06-01 20:56:37
    Temat: Re: [Szantażysta] Potrzebna fachowa pomoc.
    Od: "Michał" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może będzie to trochę OT ale cóż...
    > Po czyjej Ty jesteś stronie ???
    > Co znaczy że nie może mieć wyroku?

    Nie może mieć wyroku w sensie,że nie może sobie na to ON pozwolić, bo
    warunkiem wykonywania jego zawodu (który bardzo dużo dla niego znaczy - to
    wiem na pewno) jest niekaralność.

    > Może to brutalne,ale skoro bierze się za szantaż to powinien się liczyć z
    > konsekwencjami - pod sąd go i niech traci tą licencję (a swoją drogą to
    jaki
    > to zawód?). I nie pisz że praca jest dla niego wszystkim - przecież
    właśnie
    > "walczy" o dziewczynę.

    Oj, jestem pewien, że nie zaprzepaściłby swojej kariery zwłaszcza, że jest
    na bardzo wysokim stanowisku.
    Pewnie, że pod sąd go, ale właśnie trzebaby mieć dowody na jego szantaż, a
    on nigdy nie mówi wprost, że "zrób to, a jak nie to ja zrobie to". Mówi, np.
    "spotkajmy się, przyjade albo ty przyjeź. Nie?Oj,to szkoda, no cuż będę
    musiał pooglądać sobie zdjęcia - tylko to mi zostało" - nie mówi wprost.

    > I skąd wiesz że "praca jest dla niego wszystkim" ? Jesteś tym "kolesiem"
    czy
    > jak ????

    Załużmy, że zaczynałeś swoją kariere od zera, stopniowo wspinałeś się po
    szczeblach kariery, szkolenia, wyjazdy,itp.,praca,praca,praca, klienci w
    kraju (na terenie całej Polski) i kontrkaty zagraniczne,wkońcu zakładasz
    swoją,sporą firme - twoje życie to praca,a praca to twój sposób na życie -
    on tak ma - i nagle masz zostać z niczym, bo masz zakaz wykonywania zawodu?