  • Data: 2006-06-01 13:00:03
    Temat: Re: [Szantażysta] Potrzebna fachowa pomoc.
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > reasumując, to ja bym raczej szukał ewentualnego rozwiązania w
    > kierunku wykorzystania znajomości psychiki sprawcy i w ten sposób
    > zablokowania jego działań. Nie znając jego osoby trudno jest jednak
    > proponować jakieś rozwiązania.

    Mialem nieprzyjemnosc przejsc przez jedna tego typu sytuacje. Najprostsze
    rozwiazanie okazalo sie skuteczne. Spotkalem sie razem z moja owczesna
    dziewczyna z takim chlopakiem i na spokojnie porozmawialismy przy piwie,
    mowiac mu ze prosimy go o zniszczenie tych zdjec i zeby przestal robic
    przykrosci dziewczynie, na ktorej szczesciu mu zalezy, a my wybaczymy mu
    dotychczasowe "przewinienia" i nie bedziemy tego zglaszac do prokuratury. To
    chyba najmocniejszy argument w tej sytuacji - dbalosc szczescie dziewczyny.
    Jezeli choc troche mu na niej zalezy, to powinien po takiej zwyczajnej,
    ludzkiej rozmowie zrozumiec, ze starajac sie zdobyc ja - przekracza granice
    jej wolnosci i robi jej krzywde... a na swiecie jest jeszcze wiele innych
    kobiet i z pewnoscia ktoras z nich okaze sie swietnym lekarstwem na
    nieszczesliwa milosc.

    W moim przypadku poskutkowalo. Przekazuje pod rozwage.

    Pozdrawiam,

    Tiger