  • Data: 2006-06-01 12:29:04
    Temat: Re: [Szantażysta] Potrzebna fachowa pomoc.
    Od: "axell" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, że szantaż jest karalny, że mozna iść na policje, ale co będzie
    > jeśli
    > koleś zwącha, że coś się dzieje i ujawni te zdjęcia - jak wtedy można
    > udowodnić, że szantażował i żeby poniósł tego konsekwencje? I tak na
    > prawde
    > wtedy byłoby już za późno, ponieważ już ujawnieniem tych zdjęć
    > zrujnowałby
    > życie tej dziewczyny.
    > Dodam, że koleś nie może być karany, nie może mieć żadnego wyroku, bo
    > straciłby licencje na wykonywanie swojego zawodu - a ta praca jest dla
> [...]

    Nie rozumiem sytuacji pewnie, ale może niech zdobędzie dowody szantażu
    (np. ukryta kamera, mikrofon) i zaszantażuje, ze w przypadku ujawnienia
    sprawy ujawni dowody szantażu. Inne rozwiązanie to wynajęcie
    Rutkowskiego -ma w tym doświadczenie, w chwili przekazywania
    szantażyście okupu (hmm, tu nawet bardziej niż w przypadku Edyki pasuje
    pokój hotelowy) - wkroczy do akcji.

    axell