  • Data: 2003-02-21 06:51:37
    Temat: Syndyk masy upadłościowej.
    Od: "Mike_L" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry.
    Postaram się w skrócie opisać zdarzenie: Mój przyjaciel prowadzi działalonść
    gospodarczą i ma podpisaną umowę na wynajem pomieszczeń z Panią syndyk masy
    upadłościowej. Prócz umowy ma również dług wobec Pani syndyk w wysokości
    opłat za czynsz za ostatnie dwa miesiące.
    I moje pytania: Czy Pani syndyk może, jako zabezpieczenie długu, zatrzymać
    na terenie wynajmowanych pomieszczeń mienie prywatne osób trzecich, nie
    związanych umową z Panią syndyk, ani z moim przyjacielem?
    Czy zatrzymanie za terenie wynajmowanych pomieszczeń prywatnych rzeczy osób
    trzecich jest przestępstwem?
    Co zrobić by zmusić Panią sydyk do wydania w/w rzeczy?
    Pozdrawiam serdecznie. Mike