  • Data: 2006-08-15 22:14:48
    Temat: Stylizacja paznokci
    Od: "Irman" <i...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie skończyłam kurs stylizacji paznokci i uzyskałam dyplom do
    wykonywania tego zawodu. Chciałabym póki co ograniczyć się do kilkunastu
    zabiegów miesięcznie, wykonując je w domu klientek, u siebie w domu, lub
    ewentualnie wynajmując kawałek przestrzeni w gabinecie fryzjerskim lub
    kosmetycznym.
    Zastanawiam się czy muszę w tym celu od razu rejestrować moją działalność?
    Czy może mogę przez pewien okres, lub do przekroczenia jakiejś minimalnej
    kwoty uzyskiwanego dochodu pracować bez zgłaszania tego w Urzędzie
    Skarbowym, ZUSie, itd... Będę wdzięczna za podanie przy odpowiedzi na moje
    pytanie, także podstaw prawnych mówiących o tym zagadnieniu.
    DZIĘKUJĘ!!!
    Roxi