  • Data: 2006-08-17 06:30:17
    Temat: Re: Stylizacja paznokci
    Od: "Angie" <h...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości
    news:ec0vtc$jek$1@news2.ipartners.pl...

    > A jak by tak czesały, malowały i robiły maicure Olbrychskiemu ?

    To w dalszym ciagu by czesaly, malowaly i robily manicure. Twoj tok myslenia
    przypomnial mi anegdote, ktora opowiedziala Krystyna Janda. W latach 80ych,
    kiedy to na pólkach tylko ocet, a papier toaletowy byl towarem luksusowym,
    do jednego ze sklepów rzucili wlasnie ow luksus. Janda sie ustawila w
    kolejce. Nagle rozpoznal ją jakis czlowiek
    - "To pani?!"
    a Janda na to
    - "a co? Pan myslał, ze ja sie nie zalatwiam?"

    :)

    Angie