  • 41. Data: 2009-01-06 11:53:51
    Temat: Re: Studia - brak możliwości poprawy ;)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cubus wrote:

    > I nie ma się co zżymać, że profesor jest nieżyciowy, a doktor to
    > zwyczajny kawał ch...a. Student powinien nawyknąć do tego, że
    > podobny w przyszłości może być szef czy współpracownik w innym
    > dziale. Nawet legendarna nieuprzejmość pań z dziekanatu uczy
    > radzenia sobie w życiu ze sprawami urzędowymi.
    >
    > A tak....dopieszczeni wychuchani absolwenci bezstresowych uczelni,
    > nauczeni, że wszystko za darmo i bez ograniczeń, dziwią się, że pękają
    > bańki spekulacyjne, a "życie na kredycie" to bynajmniej nie "dolce
    > vita".

    nie zgodzę sie z tym co piszesz...

    takie zachowania zarówno w szkole jak i w pracy czy urzędach należy
    piętnować i tępić a nie traktować jako zdrowy folklor. Uważasz pewnie że
    fala w wojsku i gnojenie kota to też takie miłe i przydatne zachowania?

    Jeśli uważamy że cywilizacja i postęp polegają na rozwoju zachować
    prospołecznych to nie można przymykać oczu na zachowania a społeczne.

    Student podobnie jak każdy inny człowiek ma prawo do szacunku. Chamstwo
    należy zwalczać.

  • 42. Data: 2009-01-06 11:55:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail c...@n...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > a moze jest odwrotnie - jestesmy przyzwyczajeni np. dp specyfiki pan z
    > dziekanatu i potem pewne sytuacje w zyciu nas nie dziwia. A moze jakby
    > dziwiły i taka urzedniczka za pyskowanie przy okienku z 3 razy
    > dziennie
    > dostałaby OPR to moze cos by sie w urzedach zmieniło?

    dokładnie, w dziekanatach pracują święte krowy w postaci żon i kochanek
    pracowników dydaktycznych, a powinny pracować profesjonalne urzędniczki, a
    za olewanie petentów powinno się lecieć na bruk.