  • 1. Data: 2009-01-04 17:19:22
    Temat: czy komornik moze zajac udzialy w spolce?
    Od: Niepoprawny <n...@n...no>

    czy komornik moze zajac udzialy w spolce z.o.o / s.a ?

  • 2. Data: 2009-01-04 18:35:13
    Temat: Re: czy komornik moze zajac udzialy w spolce?
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Uzytkownik "Niepoprawny" <n...@n...no> napisal w wiadomosci
    > czy komornik moze zajac udzialy w spolce z.o.o / s.a ?

    tak

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 3. Data: 2009-01-05 18:12:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    dekazzze pisze:

    > tak

    Nie do końca: w SA nie ma udziałów :)

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 4. Data: 2009-01-05 18:21:56
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Podsunałeś mi pytanie: akcje S.A. mogą pozostawać we współwłasności, szczególnie
    innej niż ustawowa małżeńska?
    JaC

    -----