    From: "erni" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Studia - brak możliwości poprawy ;)
    Date: Sun, 4 Jan 2009 21:45:07 +0100

    Witam,
    ja tak trochę po studencku chciałbym zadać pytanie w sprawie która mnie
    przed chwilą zdenerwowała. Jestem studentem (studia zaoczne) i w ostatni
    weekend nie mogłem brać udziału w zajęciach, gdyż miałem ważny wyjazd.
    Prowadzący ćwiczenia nie pozwolił mi poprawić kolokwium, które na ostatnim
    zjeździe pisali wszyscy z mojej grupy. Dodatkowo powiedział, że z następnego
    muszę dostać minimum 4, ponieważ przewiduje dwa kolokwia i z tego którego
    nie pisałem mam automatycznie 2. Nie przewiduje możliwości pisania tego
    pierwszego, tylko wtedy gdy okażę zwolnienie lekarskie z tego okresu.

    Czy to jest zgodne z prawem i czy w ogóle jakieś prawo reguluje takie
    sytuacje? Przypominam, że są to studia zaoczne i za wszystko się płaci, więc
    jeżeli nie udało by mi się dostać 4 z drugiego kolokwium to muszę pisać
    płatną poprawkę. Oczywiście na kolokwium, które mnie ominęło jestem dokonale
    przygotowany, następne jest dużo trudniejsze i stąd moje zdenerwowanie.

    z góry dzięki