  • Data: 2004-02-14 11:53:31
    Temat: Strata kurtki
    Od: "corner" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam do was takie pytanie:

    Nie za bardzo znam się na prawie, a chciałbym postraszyć kogoś ładnym
    listem, a dopisanie jakiegoś paragrafu na pewno upiększy ten list.

    Otóż w szatni, którą opłaciłem zostały zgubione moje rzeczy. Oczywiście "nie
    bierzemy odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatni" - ale to po
    fakcie. Nigdzie nie było nawet takiego napisu. Chciałbym dostać zwrot
    wartości moich rzeczy. Da się znaleźć jakiś paragrafik, który nakazywałby im
    oddanie pieniędzy lub ubrań?