    From: "Kasjan" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Stosunek do służby wojskowej
    Date: 22 Jul 2005 09:37:41 +0200

    Witam!

    Mam pytanie bardzo proste, na pozór.
    Muszę wypełnić pewną ankietę i nie wiem jak rozumieć następującą rzecz:
    Mam określić stosunek do służby wojskowej, a do wyboru mam 3 odpowiedzi:
    przedpoborowy, służył, rezerwa

    Konkretnie chodzi mi o tą pierwszą opcję.
    Czy "przedporowy", to osoba, która jeszcze nie odbyła służby wojskowej, jednak
    po komisji lekarskiej otrzymała kategorię A?
    Czy też "przedpoborowy", to osoba, która jeszcze nie miała komisji lekarskiej
    poborowej?
    No i jeśli chodzi o rezerwę, to czy w rezerwie jest każdy, kto dostał kategorię
    zdolności do odbycia służby, ale została ona mu odroczona?

    Pozdrawiam i liczę na w miarę szybką i pewną odpowiedź!
    Kasjan