  • 231. Data: 2019-02-03 12:36:58
    Temat: Re: Stefan W
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Nie. Przejście na czerwonym jest wykroczeniem.

    oj Robercik, na zachodzie, w wielu krajach, nie jest żadnym
    wykroczeniem:))))))))))

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 232. Data: 2019-02-03 12:38:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Większość osób (amatorów) planująca jakiś numer zachowuje się inaczej w
    > sytuacji gdy ten numer zaczną realizować. Mogą być np. bardziej nerwowi,
    > mogą mieć problemy z logicznym wytłumaczeniem bardzo podstawowych rzeczy
    > (odpowiedzią na proste, oczywiste pytania), mogą być po odstawieniu
    > leków, mogą być na prochach...

    Tu racja. Po to są tam funkcjonariusze. Ale oni sprawdzają wszystkich,
    bowiem nigdy nie wiadomo, kto planuje coś złego.

  • 233. Data: 2019-02-03 12:42:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak z innego poleci. Albo nie mogąc wejść do samolotu ową
    > enigmatyczną"wielką rzecz" odwali w pociągu?

    Z grubsza to samo, co z facetem napierdalajcym żonę/konkubinę/partnerkę
    (albo na odwrót). Przyjedziecie, zwiniecie, a on pobije ją kiedy indziej
    (i może mocniej). I co - to jest powód, żeby nie interweniować? Naprawdę
    nei nadążam za twoim tokiem rozumowania.

    > Nie. Przejście na czerwonym jest wykroczeniem. "Wielkie rzeczy" nie.

    No wiec tak jak pisałem - macie problem ze zdrowym rozsądkiem. Dlatego
    pozostawienie czegokolwiek zdrowemu rozsądkowi funkcjonariusza kończy
    się często... delikatnie mówiąc słabo. Nie mam pomysłu jak to zmienić,
    skoro policjanci prezentują taki tok rozumowania jak ty i to 30 lat po
    upadku komuny...

    Shrek

  • 234. Data: 2019-02-03 12:55:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-02-19 o 12:36, u2 pisze:

    > oj Robercik, na zachodzie, w wielu krajach, nie jest żadnym
    > wykroczeniem:))))))))))

    Ale my mamy Polskę.

  • 235. Data: 2019-02-03 13:03:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale my mamy Polskę.

    Był taki filmik na youtubie.

    Policjant: Będzie mandacik.
    Klient: Ale w Europie wszędzie chodzą na czerwonym.
    Policjant: Ale my nie jesteśmy w Europie.

    Nie, nie żartuje. Szczegóły mogłem pokręcic, ale generalnie tak właśnie
    to szło;)

    Shrek.

  • 236. Data: 2019-02-03 13:15:57
    Temat: Re: Przejście na czerwonym [Was: Stefan W]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Ale my mamy Polskę.

    Ale czy to że gdzie indziej w Europie to nie jest bezwarunkowo
    wykroczeniem nie powinno wpływać na interpretacje wagi tego
    wykroczenia w Polsce? A o wpływie na to jakie prawo w tym zakresie
    _powinno być_ to nawet wspominać nie trzeba, chyba.

    Jaki wpływ na liczbę złapanych przez policję w Polsce "pijanych
    kierowców" ma to że w Polsce obowiązuje skandynawski limit 0.02% a nie
    europejski 0.05% albo amerykański 0.08%?

    --
    A. Filip

  • 237. Data: 2019-02-03 13:46:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-02-19 o 13:03, Shrek pisze:

> [...]
    > Policjant: Ale my nie jesteśmy w Europie.
    > Nie, nie żartuje. Szczegóły mogłem pokręcic, ale generalnie tak właśnie

    Nie wszędzie, bo co najmniej nie w Polsce.

  • 238. Data: 2019-02-03 14:14:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wszędzie, bo co najmniej nie w Polsce.

    Błąd - w Polsce łażą na czerwonym dokładnie tak samo jak w Berlinie czy
    Paryżu. Nawet prawo w tej kwestii jest takie samo - jedyna róźnica jest
    w mentalności policjantów.

    Cóż - kiedyś polska policja stanowiła europejską awangardę i ścigała
    trzecie światło stopu - tłumaczenie było podobne. Też byli z siebie
    dumni. Jak już pisałem - coś systemowo jest nie tak z rozsądkiem
    funkcjonariuszy...

    Shrek

  • 239. Data: 2019-02-03 14:57:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2019 18:50:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > Niemożna bo?
    > http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/1,35612,198
    41992,impreza-w-samolocie-dwoch-polakow-otrzymalo-do
    zywotni-zakaz.html

    Ale to zakaz "prywatny". Jednej linii.
    A i to nie wiadomo, czy zgodny z prawem :-)

    > Jeszcze raz - dostajecie info, że kolo zamierza porwać samolot. I co -
    > czekacie aż to zrobi, bo wcześniej nie można nic zrobić?

    Zaraz zaraz - mozna. Usilowanie, planowanie, to tez przestepstwo.

    Tylko czy ktos doniosl, ze Stefan W zamierza porwac samolot ?

    Pozostaje tylko kwestia, czy policja moze ruszyc d* na podstawie
    telefonu na 112 czy 997 :-)

    J.

  • 240. Data: 2019-02-03 15:02:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 2 Feb 2019 14:19:00 +0100, Kviat napisał(a):

    > Twoje poczucie humoru tylko potwierdza to, co wcześniej napisałem.
    > Kompletnie nie rozumiesz po co i dlaczego pracujesz w policji.
    > Może nie bez powodu zarabiacie mniej, niż przeciętny kafelkarz. On
    > przynajmniej wie, po co te kafelki kładzie.

    Hm, no jak to po co ? Zeby zarobic.

    Myslisz, ze kulson tego nie wie?
    Czy jak mu chodzi po glowie, zeby lapac przestepcow, zeby ludziom bylo
    bezpieczniej, to glupi i slusznie mniej zarabia ?

    J.