  • Data: 2006-10-16 08:25:59
    Temat: Staż z PUP-u a zwolnienie lekarskie
    Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Przeszukując archiwum nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie
    pytanie - z powodu choroby muszę iść na zwolnienie lekarskie, ale
    martwię się, że przez to moja pensja stażysty będzie przez to
    niższa.

    Zatem - czy będąc na stażu z Powiatowego Urzędu Pracy, w przypadku
    pójścia na zwolnienie lekarskie, wynagrodzenie jest niższe (typu
    80%), czy też pozostaje bez zmian? Sami wiecie, że te ~470zł to
    majątek nie jest, więc oddawanie z tego choćby złotówki to
    przeżycie traumatyczne ;)

    Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

    Pozdrawiam,
    - Przemysław "Soulburner" Rel