  • Data: 2010-05-26 15:09:44
    Temat: Sprzedaż domeny Vs Urząd Skarbowy
    Od: "ziutek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.
    Sprawa jest taka - jedna z firm proponuje tanią rejestrację domen *.pl więc
    naszła mnie myśl, że wymyśleć jakąś chodliwą nazwę i zarejestrować sobie
    taką domenę do późniejszej ewentualnej sprzedaży.
    Pytanie - w chwili sprzedaży jako osoba fizyczna nie mam możliwości chyba
    wystawić fakturę firmie, która kupi taką domenę? Więc jak można to
    "załatwić"? Tak samo interesuje mnie jak to wygląda sposób rozliczenia się z
    U.S. aby wszystko przebiegło zgodnie z prawem.
    I jeszcze jedno - nazwa może nawiązywać do nazwy produktu z jednej firm ,
    więc czy w tym przypadku może się stać tak, że producent tego produktu
    będzie chciał w jakiś sposób odebrać taką domenę?