  • 11. Data: 2024-06-01 10:06:22
    Temat: Re: Sprzedali polską firmę (i to nie jedną) Ukrainie.
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 31.05.2024 o 18:28, Animka pisze:
    > Pracownicy pozwalniani.
    > Jak widzę to Polacy już są w Polsce niczym, bo Polska przez polskich
    > sprzedawczyków to już wkrótce nie będzie Polską tylko Ukrainą.
    > Nie chcę w Polsce Ukrainy. Ukraino! Paszła won, trzymaj się z daleka
    > od NASZEGO KRAJU.
    >
    > https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-producent-
    mrozonek-calfrost-z-kalisza-zwalnia-zaloge-zaklad-,n
    Id,7546140

    Rozumowanie poprawne, aczkolwiek nie Ukraina tu czemuś winna. Chcieliśta
    kapitalizmu z ludzką twarzą, niestety czegoś takiego nie ma. Chcielista
    jankesa to mata napuszczanie Czirokezów na Czarne Stopy ku ich uciesze i
    chwale.

  • 12. Data: 2024-06-01 22:47:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 01.06.2024 o 06:28, Wiesiaczek pisze:

    > Oj tam, trudno.
    > Bywałem tam i może całej Ukrainy to nie, ale parę Ukrainek zostało
    > zaliczonych.
    > Co więcej, bazując na moich doświadczeniach, mają jedne z lepszych
    > notowań na świecie :)

    Skąd masz te dane notowania?

  • 13. Data: 2024-06-02 08:20:47
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 1.06.2024 o 22:47, Animka pisze:

    > Skąd masz te dane notowania?

    Z autopsji!
    Badania robiłem osobiście :)
    Tylko Chinki je przebijają!

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 14. Data: 2024-06-03 11:23:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.06.2024 o 08:20, Wiesiaczek pisze:

    > Z autopsji!
    > Badania robiłem osobiście :)
    > Tylko Chinki je przebijają!

    Wierna służba zasługuje na właściwe wynagrodzenie.
    Ten przychód ozusowany, czy normalnie pod stołem?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 15. Data: 2024-06-03 20:41:18
    Od: n...@o...pl

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Dno upadku Polski, tak?

    Nie, grupy. Że tu jesteś?

  • 16. Data: 2024-06-03 20:42:08
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > Wierna służba zasługuje na właściwe wynagrodzenie.
    > Ten przychód ozusowany, czy normalnie pod stołem?

    Prezent od szefa Władimira ;]

  • 17. Data: 2024-06-03 20:42:55
    Od: n...@o...pl

    Trybun <M...@t...cb> napisał(-a):

> [...]
    > kapitalizmu z ludzką twarzą, niestety czegoś takiego nie ma. Chcielista
    > jankesa to mata napuszczanie Czirokezów na Czarne Stopy ku ich uciesze i

    Coraz więksi idioci tu pisują...

  • 18. Data: 2024-06-03 22:52:16
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.06.2024 o 20:42, n...@o...pl pisze:

    > Prezent od szefa Władimira ;]

    Czyli darowizna.
    Ciekawe, czy podatek zapłacony...
    Może były tak brzydkie, że się zmieścił w limicie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2024-06-03 23:50:44
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-03 o 20:42, n...@o...pl pisze:

    > Coraz więksi idioci tu pisują...

    https://wikikids.pl/co-to-znaczy-dziel-i-rzadz-kto-t
    o-powiedzial/

    Lub:
    https://academic.oup.com/jla/article/2/2/417/910589 + translator

    W oryginale chodziło o napuszczaniu czarnych na indian i odwrotnie, bo
    gdyby się zjednoczyli, wtedy angole stanowiący mniejszość by przegrali.
    A nie przegrali tylko chapnęli ładny kąsek ziem ameryki pn.
    Naczy spryt wygrał.

    Inny przykład. W jednym momencie posyłanie broni usańskiej do obu stron,
    iraku i iranu. Nasze firmy korzystajo, a tamte niech się rżną.

    I pytanie na dziś, na ile tego mamy w PL?

  • 20. Data: 2024-06-03 23:54:28
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > Czyli darowizna.
    > Ciekawe, czy podatek zapłacony...
    > Może były tak brzydkie, że się zmieścił w limicie?

    Podatek płaci u matuszki rosjii.
    Pochyli się...