  • 1. Data: 2024-05-31 18:28:38
    Temat: Sprzedali polską firmę (i to nie jedną) Ukrainie.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Pracownicy pozwalniani.
    Jak widzę to Polacy już są w Polsce niczym, bo Polska przez polskich
    sprzedawczyków to już wkrótce nie będzie Polską tylko Ukrainą.
    Nie chcę w Polsce Ukrainy. Ukraino! Paszła won, trzymaj się z daleka od
    NASZEGO KRAJU.

    https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-producent-
    mrozonek-calfrost-z-kalisza-zwalnia-zaloge-zaklad-,n
    Id,7546140

    --
    animka

  • 2. Data: 2024-05-31 19:07:32
    Temat: Re: Sprzedali polską firmę (i to nie jedną) Ukrainie.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 May 2024 18:28:38 +0200, Animka napisał(a):

    > Nie chcę w Polsce Ukrainy. Ukraino! Paszła won, trzymaj się z daleka od
    > NASZEGO KRAJU.

    Dno upadku. Animka monopolizuje p.s.p w pięknym stylu :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2024-05-31 19:47:56
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 18:28, Animka pisze:
> [...]
    > NASZEGO KRAJU.
    >
    > https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-producent-
    mrozonek-calfrost-z-kalisza-zwalnia-zaloge-zaklad-,n

    Animka, jestem z Tobą!
    Jebać ukrainę!

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 4. Data: 2024-05-31 19:50:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 19:47, Wiesiaczek pisze:

    > Animka, jestem z Tobą!
    > Jebać ukrainę!

    No to jedź i jeb.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-05-31 20:37:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 May 2024 19:47:56 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Animka, jestem z Tobą!
    > Jebać ukrainę!

    Po zbieżności poglądów widać jaki poziom intelektu reprezentujesz :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2024-05-31 22:10:07
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    mrozonek-calfrost-

    > Animka, jestem z Tobą!
    > Jebać ukrainę!

    YES

    --
    animka

  • 7. Data: 2024-05-31 22:16:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 31.05.2024 o 19:50, Shrek pisze:

    > No to jedź i jeb.

    Trudno będzie, bo to pupilki naszego rządu, pewnie wielu z nich pochodzi
    z Ukrainy.
    Żołnierze powinni dostać nakaz strzelania przy zaporze na tych bandytow.
    Niech któryś tylko wyciągnie na Polaka Żołnierza łapsko. No i to łapsko
    powinno być przestrzelone.

    Kiedyś jak się niechcący przekroczyło jakąś granicę to od razu strzelali
    z drugiej strony, bo pilnowali swojej granicy.

    --
    animka

  • 8. Data: 2024-05-31 22:18:43
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Dno upadku. Animka monopolizuje p.s.p w pięknym stylu :)

    Dno upadku Polski, tak?

    --
    animka

  • 9. Data: 2024-05-31 22:20:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Po zbieżności poglądów widać jaki poziom intelektu reprezentujesz :)

    Piasek też krzyczał jebać pis i dzisiaj prowadzi festiwal w Opolu :-)

    --
    animka

  • 10. Data: 2024-06-01 06:28:56
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 31.05.2024 o 22:16, Animka pisze:

    > Trudno będzie, bo to pupilki naszego rządu, pewnie wielu z nich pochodzi
    > z Ukrainy.

    Oj tam, trudno.
    Bywałem tam i może całej Ukrainy to nie, ale parę Ukrainek zostało
    zaliczonych.
    Co więcej, bazując na moich doświadczeniach, mają jedne z lepszych
    notowań na świecie :)