  • 31. Data: 2008-05-18 12:01:46
    Temat: Re: Spoldzielnia i problem z klimatyzacja w bloku
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Animka napisał:

    > Wyobrażasz sobie co by to było gdyby tak ludzie ze 120 mieszkań zaczęli
    > łazić po dachu?

    Co by to było?

  • 32. Data: 2008-05-18 12:35:01
    Od: "Marc" <z...@o...pl>

    > Czy wg Ciebie powieszenie na elewacji:
    > a) kinkietu;
    > b) tabliczki z numerem domu;
    > c) kwiatka - to zmiana elewacji?
    > Klimatyzator jest zmiana elewacji, bo sąsiada polaczka nie stac?
    > JaC

    Bardzo dobry przyklad.

  • 33. Data: 2008-05-18 15:52:31
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Miałem w tym zdaniu na mysli klimatyzatory w starszych budynkach biurowych, zwykle
    tzw. okienne.
    JaC

    -----

  • 34. Data: 2008-05-18 16:02:07
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jest sens w tym, żeby nie szpecić elewacji powyzej linii barierki balkonu, podobnie
    jak nie rozwieszać prania powyżej
    linii poręczy, slumsy się robią.
    JaC

    -----

  • 35. Data: 2008-05-18 16:29:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2008-05-18 10:34 witek pięknie wystukał/a:

    > Nie można montować anten satelitarnych i innych na dachach, np. w celu
    > przeciwdziałania zakłóceń. Satelitarnych na elewacjach też. Tylko na
    > balkonach.
    > Wyobrażasz sobie co by to było gdyby tak ludzie ze 120 mieszkań zaczęli
    > łazić po dachu?

    A możesz podać skąd to wzięłaś?

  • 36. Data: 2008-05-18 20:12:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g0n3da$6u1$2@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > ech, idź się lecz.
    Na tobie już lekarze kreskę postawili?
    Pewnie nie dali rady...

    > Ty oczywiscie podstawę znasz, ale dla zasady nie podasz.
    W odróżnieniu od ciebie, jak czegoś nie umiem uzasadnić czy umocować to po
    prostu nie piszę.
    Jeśli czegoś nie jestem pewien - zaznaczam, a w razie czego umiem przyznać
    się do pomyłki.
    Po co mam kogoś w błąd wprowadzać i jeszcze na durnia wychodzić jak ty?

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2008-05-18 22:45:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
> [...]
    > przyznać się do pomyłki.
    > Po co mam kogoś w błąd wprowadzać i jeszcze na durnia wychodzić jak ty?

    Więc wiesz czy nie wiesz?

  • 38. Data: 2008-05-18 23:03:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-18 14:35 Marc pięknie wystukał/a:

    > Bardzo dobry przyklad.

    Tak, świetny. Willę sobie od razu kupcie polaczki.

    --
    animka

  • 39. Data: 2008-05-18 23:05:22
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-18 18:29 witek pięknie wystukał/a:

    > A możesz podać skąd to wzięłaś?

    Z mojej spółdzielni mieszkaniowej.

    --
    animka

  • 40. Data: 2008-05-18 23:30:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2008-05-18 18:29 witek pięknie wystukał/a:

    > Z mojej spółdzielni mieszkaniowej.

    Aha. To wszystko wyjaśnia.
    A cos lepszego masz. Może jakąś ustawę, rozporządzenie.
    Widzimisie prezesa spółdzielni jakos mnie nie przekonuje.