eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego a zadłużenie poprzedniego właściciela › Spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego a zadłużenie poprzedniego właściciela
  • Data: 2006-12-04 13:50:00
    Temat: Spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego a zadłużenie poprzedniego właściciela
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dokładnie przeszukałem istotne ustawy i w zasadzie jestem przekonany,
    ale proszę o weryfikację następującej tezy:

    Zobowiązania poprzedniego właściciela spółdzielczego własnościowego
    prawa do lokalu mieszkalnego wobec spółdzielni mieszkaniowej w momencie
    sprzedaży prawa nie przechodzą na nowego właściciela.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed