  • 21. Data: 2019-12-18 16:16:49
    Temat: Re: Śpiewak kontra Ćwiąkalska. Jeśli wątpisz, jesteś z PiS
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 15:41, J.F. pisze:

    > To skad wiadomo, ze zmarl, czy ze mialby juz 120 lat ?
    >
    > A nawet jesli mialby ... skad wiadomo, ze nie ma spadkobiercow, ktorym
    > kamienica sie nalezy ?

    czyli kuratorom ?

    > a miala go szukac czy kurowac ?

    po co szukać ? nie lepiej wyczyścić kamienicę z mieszkańców ?

    > a jednak nie mial problemow ze znalezieniem.
    >
    > P.S. Przetrwaly jakies papiery w Warszawie, czy Niemcy wszystko spalili
    > w 44 ?
    >
    > J.

    widać ktoś jednak znalazł, i nie była to prawdopodobnie kuratorka ?

  • 22. Data: 2019-12-18 16:32:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >czyli kuratorom ?

    Nie wiem, ale skoro Spiewak nie zarzucil, to moze pieniadze wplywaly
    na depozyt sadowy.
    Oczywiscie za kuratele nalezy sie wynagrodzenie :-)

    >po co szukać ? nie lepiej wyczyścić kamienicę z mieszkańców ?

    ale pytanie brzmi, czy miala taki obowiazek.
    Bo jak nie ...

    Gdzies tam mozna wyczytac, ze mieszkancy zdazyli wykupic mieszkania,
    jeszcze od miasta.
    Moze nie wszyscy ... ale za te wykupione UM wyplacil wlascicielom
    kamienicy odszkodowania.
    Wiec czysty zysk, bez czyszczenia :-)

    Za to wraca sprawa czyszczenia ... czy to jeszcze ma sens, czy tylko
    czynsze podniesc do poziomu rynkowego.

    >widać ktoś jednak znalazł, i nie była to prawdopodobnie kuratorka ?

    Zdecydowanie nie, bo archiwista, zatrudniony przez mecenasa od tej
    pierwszej polowy spadkobiercow, ktory takze zaproponowal pania mecenas
    na kuratorke.
    Przeszkadzala mu czyscic, czy "lokatorzy zmusili do poszukiwan" ?

    J.

  • 23. Data: 2019-12-18 16:48:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 16:32, J.F. pisze:

    > Nie wiem, ale skoro Spiewak nie zarzucil, to moze pieniadze wplywaly na
    > depozyt sadowy.
    > Oczywiscie za kuratele nalezy sie wynagrodzenie :-)

    skąd wiesz, że nie zarzucił ?

> [...]
    > kamienicy odszkodowania.
    > Wiec czysty zysk, bez czyszczenia :-)
    >
    > Za to wraca sprawa czyszczenia ... czy to jeszcze ma sens, czy tylko

    a nie było tak, że kuratorka po ustanowieniu kurateli podwyższyła
    drakońsko czynsze lokatorom kamienicy ? pomimo tego, że nie wiedziała
    kto był właścicielem kamienicy przed dekretem Bieruta ?

    czy jeden ze świadków nie zeznał, że w wyniku czyszczenia kamienicy
    zmarło 4 lokatorów ?

    na tym polega kurowanie ?

> [...]
    > na kuratorke.
    > Przeszkadzala mu czyscic, czy "lokatorzy zmusili do poszukiwan" ?

    czy to sami lokatorzy znaleźli archiwistę, który w 3 miesiące wykrył, że
    dawny właściciel zmarł 50 lat temu ? a kuratorka przez 2 lata nie
    potrafiła znaleźć danych ?

  • 24. Data: 2019-12-18 18:17:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-18 o 15:46, J.F. pisze:
    > No wlasnie, wiec czego sie Spiewak czepia ?

    Ogarnij się. Tego że kuraturowała w imieniu TRUPA

    > Biorac pod uwage, ze mogli go Niemcy zamordowac, albo Rosjanie, albo
    > Ukraincy,
    > albo pod jakąs bomba zginal,
    > ze mogly sie akta spalic, ze mogl wyjechac do innego kraju,
    > albo zostawic sobie falszywa tozsamosc z okupacji
    > - to owszem - trudno.

    To tak samo trudno zostać kuratorem osoby której się na oczy nie
    widziało i nie wiadomo nawet kiedy się urodziła.
    Sama na to wpadła czy ktoś jej to podsunął? Kto wszczął sprawę
    kuraturowania? Kto jeszcze uczestniczył w tej grupie przestępczej o
    charakterze MAFIJNYM?
    Pytania się mnożą ;-)

    Ku...ć Co to ma być? Prawnik znajduje w jakiś księgach poprzedniego
    właściciela i sam z siebie nic nie sprawdzając przejmuje nieruchomość?
    na jakiej podstawie to robi? SAM z własnej inicjatywy i próbuje się
    skontaktować z żyjącymi spadkobiercami?

    Co to ma być? MAFIA?

  • 25. Data: 2019-12-18 18:58:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.12.2019 o 18:17, z pisze:

    > Co to ma być? MAFIA?

    mafia nigdy nie przyzna się, że jest mafią:)

    btw w Bolanda jest paragraf tylko o udziale w zorganizowanej grupie
    przestępczej, za które grożą śmieszne wyroki w porównaniu co te "grupy"
    wyprawiają:)

  • 26. Data: 2019-12-19 10:57:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja rozumiem, że była powołana jako kurator osoby nieznanej z miejsca pobytu - czy się
    mylę?
    W takiej sytuacji który sąd (z nazwiskiem s.) powołał kuratora dla nieznanej z
    miejsca pobytu osoby 114 letniej?
    Akurat sądowi wyjątkowo łatwo to sprawdzić on-line poprzez system Sad-Pesel, parę
    kliknięć w komputer.
    W Krakowie sędziowie reprywatyzowali kamienice na podstawie sfałszowanych w Stanach
    oświadczeń wówczas jako ponadstuletnich byłych
    właścicieli (zwykle żydowskich)
    Ci sędziowie mają się dziś dobrze?
    Dla tego bagna potrzebna byłaby "opcja zerowa" i wielki żal d... ściska, że nie
    zrobiono tego po 1989 roku.

    -----

  • 27. Data: 2019-12-19 11:10:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-19 o 10:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > W takiej sytuacji który sąd (z nazwiskiem s.) powołał kuratora dla
    > nieznanej z miejsca pobytu osoby 114 letniej?
    > Akurat sądowi wyjątkowo łatwo to sprawdzić on-line poprzez system
    > Sad-Pesel, parę kliknięć w komputer.

    Ja pier... To już nie jest kasta tylko MAFIA

  • 28. Data: 2019-12-19 13:43:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.12.2019 o 11:10, z pisze:

    > Ja pier... To już nie jest kasta tylko MAFIA

    jak gostek umarł na długo przed powstaniem PESEL, to nie będzie go w
    systemie, to są proste sprawy, nadzwyczajna kasta doskonale o tym wie:)))))

  • 29. Data: 2019-12-19 14:37:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ja rozumiem, że była powołana jako kurator osoby nieznanej z miejsca
    >pobytu - czy się mylę?
    >W takiej sytuacji który sąd (z nazwiskiem s.) powołał kuratora dla
    >nieznanej z miejsca pobytu osoby 114 letniej?

    A zagwarantujesz, ze umarl ?
    Poza tym - moze ma spadkobiercow.

    >Akurat sądowi wyjątkowo łatwo to sprawdzić on-line poprzez system
    >Sad-Pesel, parę kliknięć w komputer.

    Sadowi sie chyba nie chce klikac, tak w ogolnosci mowiac, ale w tym
    przypadku ... zapewne delikwenta nie ma w systemie.
    Wiec sie go nie znajdzie klikajac.

    >W Krakowie sędziowie reprywatyzowali kamienice na podstawie
    >sfałszowanych w Stanach oświadczeń wówczas jako ponadstuletnich
    >byłych właścicieli (zwykle żydowskich)
    >Ci sędziowie mają się dziś dobrze?

    Pewnie tak. Jak dobrze sfalszowane ... to nie wzbudzalo watpliwosci.

    Pamietasz kamienice Walcow ? Lech Kaczynski ja "zwrocil", mimo, ze
    cala sprawa na oszustwie byla oparta.
    Tylko skad urzednik w Warszawie ma wiedziec, ze gdzies tam hen daleko
    w innym miescie, sa akta w archiwach sadu.

    To powinno byc na biezaco aktualizowane ... ale komusza wladza
    olewala, bo po co jej jakies papiery - beda potrzebne, to sie dekret
    wyda.

    >Dla tego bagna potrzebna byłaby "opcja zerowa" i wielki żal d...
    >ściska, że nie zrobiono tego po 1989 roku.

    Byc moze.
    Ale Kaczynscy byli dwa razy przy wladzy w poprzednim okresie, i jakos
    im sie nie chcialo.

    Teraz sie biora, gdy tamci sedziowie to juz na emeryturze ...

    J.

  • 30. Data: 2019-12-19 15:00:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ogarnij się. Tego że kuraturowała w imieniu TRUPA

    Kuraturowala na podstawie postanowienia sadu, miala nie wierzyc sadowi
    ? :-)

    A poniewaz sad nie wiedzial czy delikwent umarl czy nie ... to co za
    roznica czy wyznaczy kuratora dla nieobecnego, czy dla jego
    spadkobiercow ... o ktorych tym bardziej nie wiadomo czy zyja, czy w
    ogole istnieli.

    >To tak samo trudno zostać kuratorem osoby której się na oczy nie
    >widziało i nie wiadomo nawet kiedy się urodziła.

    Ale po to wlasnie jest instycja kuratora w tym przypadku.

    >Sama na to wpadła czy ktoś jej to podsunął? Kto wszczął sprawę
    >kuraturowania? Kto jeszcze uczestniczył w tej grupie przestępczej o
    >charakterze MAFIJNYM?
    >Pytania się mnożą ;-)

    Akurat na to odpowiedzi pewnie sa ... w archiwach sadu.

> [...]
    >nieruchomość?
    >na jakiej podstawie to robi? SAM z własnej inicjatywy i próbuje się

    Ale wlasciwe pytanie to jest raczej kto te nieruchomosc dawno temu
    zabral i jakim prawem ...

    J.