  • 1. Data: 2019-12-17 23:03:30
    Temat: Durczok, Ciupa - takie ciekawo brzmiace i takoz interesujaco zeszestawione nazwiska ;)
    Od: m...@g...com

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/kamil-durczok-przery
    wa-milczenie/cc74mee

  • 2. Data: 2019-12-19 12:15:23
    Od: m...@g...com

    Mecenas Ciupa sie sPISal ciupy nie bedzie ;)
    https://www.tvp.info/45844979/durczok-ponownie-bez-a
    resztu-jednak-zaplaci-200-tys-zl
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-jest-decyzja-
    sadu-ws-aresztu-dla-kamila-durczoka,nId,4215351

    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kamil-durczok-z
    arzuty-podrobienie-weksli-ws-kredytu-w-banku-wyjasni
    enia-dziennikarza-mowie-prawde

  • 3. Data: 2019-12-19 13:49:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.12.2019 o 23:03, m...@g...com pisze:
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/kamil-durczok-przery
    wa-milczenie/cc74mee

    dobrze posmaruje i uniknie kary:)

    "Na koniec dziękuję tym, którzy byli i są obok mnie w tych trudnych
    momentach, czyli moim obrońcom z Kancelarii Adwokackiej Michał Ciupa i
    Partnerzy. Michałowi właśnie, Karolowi Rużyło i ich zespołowi. Panowie
    Mecenasi, wasza wiedza, przygotowanie i wsparcie, są w tych dniach
    nieocenione".

  • 4. Data: 2019-12-19 14:11:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    wa-milczenie/cc74mee

    >dobrze posmaruje i uniknie kary:)

    Ale zaraz - na splate kredytu go nie stac, a na 200k kaucji stac ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-12-19 15:13:36
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.12.2019 o 14:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale zaraz - na splate kredytu go nie stac, a na 200k kaucji stac ?

    to mechanizm znany z Art - B, taki oscylator bankowy:)