  • 31. Data: 2019-12-19 15:51:44
    Temat: Re: Śpiewak kontra Ćwiąkalska. Jeśli wątpisz, jesteś z PiS
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-19 o 14:37, J.F. pisze:
    > A zagwarantujesz, ze umarl ?
    > Poza tym - moze ma spadkobiercow.

    To trzeba ich znaleźć. Ruszyć dupę. Jak ich nie ma to spadkobiercą jest
    gmina. Nie przystoi kaście występować w imieniu gminy? Lepiej sprzedać
    za grosze znajomemu królika?

  • 32. Data: 2019-12-19 19:09:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >To trzeba ich znaleźć. Ruszyć dupę. Jak ich nie ma to spadkobiercą
    >jest gmina. Nie przystoi kaście występować w imieniu gminy?

    moze i przystoi, ale przeciez nie mozna, skoro nie wiadomo czy gmina w
    ogole jest wlascicielem :-)
    A moze to jest jakas np kanadyjska gmina :-)

    No ale wlasnie po to jest taki kurator - chcesz poczekac z oddaniem
    "prawowitym" i znanym wlascicielom, bo nie moga znalezc jakiegos
    krewnego do kompletu ?
    A najlepiej poczekac tak dlugo, az gmina zasiedzi i nic im nie odda ?
    :-)

    Teoretycznie to taki kurator w przyszlosci moze oddac czesc spadku
    gminie wlasnie.

    >Lepiej sprzedać za grosze znajomemu królika?

    I o to w tym moze chodzic - sprzeda sie za grosze, w razie odkrycia
    bezpotomnej smierci odda sie te grosze gminie :-)

    Ale ... kto jest winny temu, ze takie kamienice sa warte grosze ?
    Po trochu gminy wlasnie, wiec sluszne jest ich wycyckanie :-)

    A sprzedano ... po cenie rynkowej.
    Czyszczenie to proces dlugi i kosztowny :-)

    Ale ... czy Cwiakalska sprzedala po niskiej cenie, czy wlasnie nie
    chciala, wiec trzeba sie bylo jej pozbyc ...

    J.

  • 33. Data: 2019-12-19 19:49:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-19 o 19:09, J.F. pisze:
    > A moze to jest jakas np kanadyjska gmina :-)

    Gmina jest ta na której terenie stoi nieruchomość

    > No ale wlasnie po to jest taki kurator - chcesz poczekac z oddaniem
    > "prawowitym" i znanym wlascicielom, bo nie moga znalezc jakiegos
    > krewnego do kompletu ?

    A komu się spieszy?

    > A najlepiej poczekac tak dlugo, az gmina zasiedzi i nic im nie odda ?

    Może to najlepsze rozwiązanie skoro przez 30 lat popis i ta cała zgraja
    nie potrafiła uchwalić konkretnej ustawy reprywatyzacyjnej.

    Lepiej oddawać cwaniakom co mają kumpli w sądach a resztę mieć w dupie?

    > Teoretycznie to taki kurator w przyszlosci moze oddac czesc spadku
    > gminie wlasnie.

    I bardzo dobrze ale najpierw musi wiedzieć czyją część oddaje.

    Reszty Twoich wywodów nie skomentuję bo w życiu zarabiałem uczciwe
    pieniądze i nie zajmowałem się jak jakiś Żydek handelkiem. Nie znam się
    na tym.
    GRUBO NIE ;-)

  • 34. Data: 2019-12-19 21:14:35
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-19 o 15:00, J.F. pisze:
    > Kuraturowala na podstawie postanowienia sadu, miala nie wierzyc sadowi ?
    > :-)
    >
    > A poniewaz sad nie wiedzial czy delikwent umarl czy nie ... to co za
    > roznica czy wyznaczy kuratora dla nieobecnego, czy dla jego
    > spadkobiercow ... o ktorych tym bardziej nie wiadomo czy zyja, czy w
    > ogole istnieli.

    To dziwne, że Sąd nie wie, że można wysłać pismo-zapytanie do Wydziału
    Lokalowego, czy do innego działu prowadzącego spis ludności i archiwa.

    --
    animka

  • 35. Data: 2019-12-20 08:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > P.S. czegos tu z zarzutow nie rozumiem
    > "Pani mecenas zgodziła się na objęcie funkcji kuratora mimo, że znała
    > wówczas tylko imię, nazwisko i ostatni adres zamieszkania
    > Piekarskiego, a zatem – co przyznano wielokrotnie w akcie oskarżenia,
    > zeznaniach świadków oraz udzielanych wywiadach – nie znała jego
    > tożsamości. "
    >
    > O jaką znajomosc tozsamosci chodzi ?
    > Miala znac osobiscie ?

    Skoro miał 118 lat to imo starannosc wymagałaby jednak sprawdzenia
    sprawy. ;-)
    Duzo masz klinetĂłw w takim wieku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 36. Data: 2019-12-20 09:24:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest na to procedura, którą IMHO powinien zastosować sąd: dać ogłoszenie, i po
    bodajże 6 miesiącach wali pieczątkę z orzełkiem.

    -----
    > Biorac pod uwage, ze mogli go Niemcy zamordowac, albo Rosjanie, albo Ukraincy, albo
    pod jakąs bomba zginal, ze mogly sie akta
    > spalic, ze mogl wyjechac do innego kraju, albo zostawic sobie falszywa tozsamosc z
    okupacji
    - to owszem - trudno.