  • 1. Data: 2003-03-10 10:47:25
    Temat: Spamerstwo
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    Jak wielu z nas wie, od dziś spamerzy będą musieli posiadać naszą zgodę na
    dostarczanie spamu. Niestety tak się składa, że są już tego niepokojące
    objawy. Zaczyna się masowy wylew spamerskich przesyłek zawierających
    przykładowy tekst:
    "W zwiazku z wchodzaca w zycie Ustawa dn.10.03.2003 o swiadczeniu uslug
    droga
    elektroniczna z dnia 18 lipca 2002r. (Dz.U. z 2002r. Nr. 144,
    poz. 1204), prosze o wyrazenie zgody na otrzymywanie w przyszlosci od nas
    informacji reklamowych wysylanych droga elektroniczna." i tu następuje znany
    nam wszystkim spam jako dalszy ciąg listu.

    Będzie chyba teraz jeszcze trudniej z tym walczyć. :-(

    SOTB

  • 2. Data: 2003-03-10 11:40:13
    Temat: Re: Spamerstwo
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Użytkownik "SOTB" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wielu z nas wie, od dziś spamerzy będą musieli posiadać naszą zgodę na
    > dostarczanie spamu.

    Zauważyłem kolejną formę spamu: pojawiające się okna dialogowe reklamujące
    jakiś adres www. Jak rozumiem nowa ustawa dotyczy również takiego spamu?

    Pzdr

    A.

  • 3. Data: 2003-03-10 12:57:21
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    > Użytkownik "SOTB" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zauważyłem kolejną formę spamu: pojawiające się okna dialogowe reklamujące
    > jakiś adres www. Jak rozumiem nowa ustawa dotyczy również takiego spamu?

    Spam to spam. Przez przypadek tego raczej nie dostajesz.

    SOTB

  • 4. Data: 2003-03-10 14:01:05
    Temat: Re: Spamerstwo inaczej
    Od: RAVQ <r...@k...pl>

    SOTB wrote:
    > Jak wielu z nas wie, od dziś spamerzy będą musieli posiadać naszą zgodę na
    > dostarczanie spamu.

    Może ktoś wie jak się ma sprawa spamu "klamkowego" (ulotek zwisających
    na klamce, leżących pod drzwiami, czy w skrzynce pocztowej)?? Nie ma
    mnie prawie cały dzień w domu, a takie śmieci zachęcają złodzieja do
    ogołocenia mojego mieszkania. Czy można w jakiś sposób zapobiec takiej
    formie spamu?? Jakaś nalepka na drzwiach, że za ulotki dziękujemy??

    --
    Rafał
    GG 37123

  • 5. Data: 2003-03-10 19:57:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zdemontować klamkę. Zaminować ogródek. Uwiązać do drzwi wściekłego psa.
    Z tą głupotą nie wygrasz.

  • 6. Data: 2003-03-10 20:29:26
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

> [...]
    > ogołocenia mojego mieszkania. Czy można w jakiś sposób zapobiec takiej
    > formie spamu?? Jakaś nalepka na drzwiach, że za ulotki dziękujemy??
    Tak. Ja mam na to sposob. Zawsze dzwonie i sie pytam (uprzejmie rzecz
    jasna), kto teraz posprzata cala klatke z porozrzucanych ulotek ?! z reguly
    tego samego dnia, albo nastepnego juz jest wszystko posprzatane. Jesli ktos
    wiesza na klamke, to ok. Ale jesli ktos mi zasmieca klatke rozrzucajac na
    wycieraczkach "pod nogi", to sie wpieniam.

    pzdr
    Kaf

  • 7. Data: 2003-03-10 21:36:54
    Od: RAVQ <r...@k...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Zdemontować klamkę.
    Bez klamek?? To nie dla mnie. Może im by się przydało, ale ja dziękuję :))
    > Zaminować ogródek.
    Ogródka brak :((
    > Uwiązać do drzwi wściekłego psa.
    Za rzadko bywam w domu. Wisiałoby suszi :((
    > Z tą głupotą nie wygrasz.
    I to mnie właśnie martwi :((
    Więcej :(( niż :))
    :((
    --
    Rafał
    GG 37123

  • 8. Data: 2003-03-10 21:40:40
    Od: RAVQ <r...@k...pl>

    Filip Kafar wrote:

> [...]
    > wiesza na klamke, to ok. Ale jesli ktos mi zasmieca klatke rozrzucajac na
    > wycieraczkach "pod nogi", to sie wpieniam.

    Niestety klamka też mnie interesuje, bo świadczy o tym, że "nikto ne je
    doma"
    Dzięki za radę co do reszty. Postaram się wykorzystać od jutra. A co
    zrobić jak mnie oleją??
    --
    Rafał
    GG 37123

  • 9. Data: 2003-03-10 22:14:32
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    > Niestety klamka też mnie interesuje, bo świadczy o tym, że "nikto ne je
    > doma"
    niekoniecznie, bo Ci co wieszaja na klamke nigdy nie dzwonia, ktos moze byc
    w domku a na klamke mu powiesza... co innego ma sie to do wieczorow, kiedy w
    domu ciemno a na klamce wisi ulotka, wtedy mozna swiatelko zostawiac
    zapalone, zeby bylo widac, ze ktos jest.

    > Dzięki za radę co do reszty. Postaram się wykorzystać od jutra. A co
    > zrobić jak mnie oleją??
    Jeszcze nigdy mi sie to nie zdarzylo-Ci co nakazuja rozwieszanie ulotek
    nigdy nie wiedza do kogo one mogly trafic i z kim przede wszystkim
    rozmawiaja przez telefon-dzisiaj kazdy pilnuje i dba o swoje interesy, wiec
    o jakas glupia ulotke nie bedzie ryzykowal, zawsze mozna jeszcze probowac na
    inne sposoby.

    pzdr
    Kaf

  • 10. Data: 2003-03-12 20:38:06
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.ki.onet.pl.invalid>

    Mon, 10 Mar 2003 15:01:05 +0100, RAVQ <r...@k...pl> wrote:

> [...]
    > ogołocenia mojego mieszkania. Czy można w jakiś sposób zapobiec takiej
    > formie spamu?? Jakaś nalepka na drzwiach, że za ulotki dziękujemy??

    W moim wypadku umieszczenie na drzwiach grzecznej odezwy do
    ulotkonosicieli pomogło. U wszystkich sąsiadów leżą papiery na
    wycieraczkach, a moją jakoś omijają.
    Przynajmniej na razie.

    --
    Andrzej Rumin