    From: "Filip Kafar" <U...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spamerstwo inaczej
    Date: Mon, 10 Mar 2003 21:29:26 +0100

    > Może ktoś wie jak się ma sprawa spamu "klamkowego" (ulotek zwisających
    > na klamce, leżących pod drzwiami, czy w skrzynce pocztowej)?? Nie ma
    > mnie prawie cały dzień w domu, a takie śmieci zachęcają złodzieja do
    > ogołocenia mojego mieszkania. Czy można w jakiś sposób zapobiec takiej
    > formie spamu?? Jakaś nalepka na drzwiach, że za ulotki dziękujemy??
    Tak. Ja mam na to sposob. Zawsze dzwonie i sie pytam (uprzejmie rzecz
    jasna), kto teraz posprzata cala klatke z porozrzucanych ulotek ?! z reguly
    tego samego dnia, albo nastepnego juz jest wszystko posprzatane. Jesli ktos
    wiesza na klamke, to ok. Ale jesli ktos mi zasmieca klatke rozrzucajac na
    wycieraczkach "pod nogi", to sie wpieniam.

    pzdr
    Kaf