  • Data: 2006-01-17 18:08:27
    Temat: Służba wojskowa --pytanie
    Od: "lucas" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów , mam takie zapytanie odnośnie strony prawnej w
    nastepujacej sytuacji ,jeżeli zgłosiłem sie na WKU w celu zawiadomienia iz
    od lutego 2006 bede wpisany na liste studentow na mojej uczelni , pan
    przyjmujacy takie zgłoszenie nie przyjął tego do wiadomosc i chcial wydac mi
    karte powołania ja odmówiłem przyjecia takiej karty wiec spisał protokół ze
    jej nie odebrałem , ja oczywiscie pod niczym sie nie podpisywalem , czy
    jezeli przed terminem stawienia sie w jednostce ,dostarcze zaswiadczenie ze
    sie ucze do wku maja prawo to przyjac i mnie odroczyc ?? lub czy mam jakies
    inne wyjscie z tej sytuacji , bardzo prosze o pomoc ,z gory dziekuje