  • Data: 2006-03-23 22:20:57
    Temat: Skutki braku stałego zameldowania
    Od: "jazo" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam się jakie mogą być negatywne skutki braku stałego
    zameldowania.Były mąż zaraz po rozwodzie (3 lata temu) wyprowadził się z
    mojego mieszkania,(decyzją sądu mieszkanie jest moje). Niestety jest nadal
    zameldowany.Niedawno ożenił się ponownie.Twierdzi, że nie ma możliwości
    zameldowania się gdziekolwiek.Prosiłam aby wymeldował się dobrowolnie.Jeśli
    tego nie zrobi zamierzam tego dokonać sama.Nie jestem pewna czy nie pogrążę go
    tym, czy nie będzie miał kłopotów z powodu braku zameldowania.