  • Data: 2003-10-11 19:55:08
    Temat: Skradziona komorka
    Od: "" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mojemu 15-letniemu bratu skradziono komorke, na 99% wiem,kto ja ukradl,mozna
    powiedziec ze jego rowiesnicy. Teraz pytanie, cena rynkowa komorki ok.1000zl,
    czy jesli pojde na policje jest szansa odzyskania, moze nie samej komorki, ale
    pieniedzy - w dalszej perspektywie po wyroku sadu ? Czy ktos mial podobne
    doswiadczenia ? Dzisiaj juz z tymi gowniarzami,ktorych podejrzewam
    przeprowadzilem rozmowe, oczywiscie do niczego sie nie przyznali, dalem im czas
    do jutra zeby sie zastanowili. Rozmowe przeprowadzilem tez z rodzicami. Nie bede
    przeciez bic dzieciakow, wiec pytam o mozliwosc rozwiazania tej sprawy sadownie.