  • 731. Data: 2008-01-15 10:28:39
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 15 Jan 2008 11:04:08 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Nie no to ty stosujesz precyzyjny przyklad kiedy przedstawiasz
    > regulamin, wiec pytam sie, co w wypadku, gdy ... kto snie umie czytac?

    Nic. Mógł się zapoznać. Tertium non datur.

    > JESTEM OSOBA NIEWIDOMĄ!

    Przykre.

    > No to mamy kamienie przeciwko orzechom, bo ja powolujac sie twierdze, ze
    > jest. Ty - ze nie jest. Wiec ja wzywam patrol policji i on juz
    > rozstrzyga. OK?

    W zasadzie na tym można dyskusję skończyć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 732. Data: 2008-01-15 10:30:05
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Ochroniarz może Cię nie wpuścić wówczas, gdy spełnione są przesłanki
    > niewpuszczenia.

    A ja moge wejsc gdy chce wejsc.

    > Odpowiedzialność karna wymaga 100-procentowego zestawienia dyspozycji
    > czynu z osobą. Gdyby było jak mówisz to przepis brzmiałby "każdy kto".

    Alewiesz, ze ochrona dziala z polecenia i upowaznienia wlasciceila,
    czyli "sprzedawcy".

    > Zapewne tak. Ale może się okazać, że w danym miejscu czerwone trampki nie
    > pasują i wówczas przyczyna będzie uzasadniona.

    Nie, nie bedzie uzasadniona.

    > Albo buty są brudne. Albo
    > od kogoś wali szambem. Albo sam nie wiem co jeszcze.

    Momencik, walenie szambem to juz inna sprawa, bo mozna sie - sprzedawca
    moze sie -= zaslaniac dokladnie tym samym zapisem z ustawy o prawach
    konsumentow - otoz ma on zapewnic im warunki do zapoznania sie z towarem
    bla bla, a smierdzacy dziad uniemozliwia poprzez zanizenei komfortu.
    Wiec dla dobra innych klientow nie wpusci menela smierdzacego gownem...

    > Zróbmy z tego teleaudio:
    > A. 1. sklepowy 2. umyślnie 3. bez uzasadnionej przyczyny
    > B. 1. teść sklepowego 2. umyślnie 3. bez uzasadnionej przyczyny

    tesc sklepowegonie jest osoba upowazniona do niewpuszczenia, jest to
    taki sam czlowiek jak ja z punktu widzeni prawa, jesli mnie nie wpusci -
    a musialby tozrobic sila - towzywam policje i zglaszam napasc.

    > C. 1. teściowy sklepa 2. umyślnie 3. bez uzasadnionej przyczyny
    > D. 1. sklep teściowego 2. umyślnie 3. bez uzasadnionej przyczyny
    > E. 1. ślusarz z teściową 2. umyślnie 3. bez uzasadnionej przyczyny
    >
    > Można głosować.

    zieeeff....

    > Tak, uzasadniona to nie jest widzimisię.

    Ufff :>

    > Ale już np. naruszenie zasad regulaminu sprzedaży - i owszem.

    Podaj jakis przyklad.Tylko konkretny jakis taki (a nie z dupy wyjety;)),
    ktory by mnie przekonal.

    > Np. o tym,
    > że nie wolno się przepychać w kolejce nie ma w żadnej ustawie, jednak
    > jeśli sklepowy nie obsłuży takiego chama - nie stanie przed sądem
    > grodzkim.

    Przepychanie sie mozna podciagnac pod naruszanie porzadku, pod
    stwarzanie zagrozenia (ktos moze sie przewrocic i potluc), chuliganstwo,
    czy nawet napasc na kogos (naruszenie nietykalnosci cielesnej).

    > To chyba jasne?

    Oczywiscie, tylko widzisz, ze czego si enei dotkniesz, to okazuje sie,
    ze to nei do konca tak, i ze w powyzszym wypadku odmowa moze byc
    uzasadniona.

    Nieuzasadnina zas jest odmowa obsluzenia murzyna w czerwonych trampkach,
    ktory grzecznie stoi w kolejce.

    I tutaj nawet twoj regulamin z zapisem "nie oblsugujemy murzynow w
    czerwonych trampkach" ci nei pomoze - bedzie to nieuzasadniona odmowa
    sprzedazy, a regulamin bedzie niezgodny z prawem, bo jest rasistowski -
    zostaniesz oskarzony o szerzenie rasizmu i nienawisci rasowej.

    To nawet gorsze niz odmowa sprzedazy. ;)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 733. Data: 2008-01-15 10:34:53
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Nic. Mógł się zapoznać. Tertium non datur.

    Nie mógł.

    Nie istniała fizyczna mozliwosc, aby samodzielnie mógł sie zapoznać z
    regulaminem.

    > Przykre.

    Tak. A ty mnie dyskryminujesz. To jest bardziej przykre.

    Wiec skonczmy ;)

    Mis Puchaty

  • 734. Data: 2008-01-15 11:09:53
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 15 Jan 2008 11:30:05 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > A ja moge wejsc gdy chce wejsc.

    Dobra, idziesz tam gdzie Andrzej Lawa.

  • 735. Data: 2008-01-15 11:13:22
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Dobra, idziesz tam gdzie Andrzej Lawa.

    Miedzy półki z garnkami? :)

    I wyciagamy aparaty i robimy foty rondlom.

    Mis Puchaty

  • 736. Data: 2008-01-15 11:23:11
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 15 Jan 2008 12:13:22 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Miedzy półki z garnkami?

    Nie, do KF - u mnie.

  • 737. Data: 2008-01-15 11:25:03
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Nie, do KF - u mnie.

    O prosze :)

    Nie udalo si ezgnoic konsumenta, to choc sobie go do KF-a wrzucisz? :)

    Mis Puchaty

  • 738. Data: 2008-01-15 16:56:54
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:rq2t55-v1k.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Prośba: nie wyciągaj ludziom tego ścierwa ze ścierwnika...

    Ależ ty sam się wyciągasz pisząc na publicznej grupie dyskusyjnej.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 739. Data: 2008-01-15 16:58:10
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2008 11:34:53 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Nie istniała fizyczna mozliwosc, aby samodzielnie mógł sie zapoznać z
    > regulaminem.

    To niech sobie zalatwi lektora...

    --
    KRZYZAK

  • 740. Data: 2008-01-15 16:58:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zamknij się już!

    Lawa MUSI pisać. Nie zamknie się bo chora psychika mu na to nie pozwala.
    A ty naucz się gamoniu pisać na grupach i skonfiguruj poprawnie czytnik.

    --
    Pzdr
    Leszek