  • 561. Data: 2008-01-13 11:26:07
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > Pomóż mi i je wskaż.

    Za taka pomoc sie placi. Zaplac konsultantom od prawa handlowego i oni
    ci uruchomia taki punkt jaki sobie zyczysz albo jaki mozesz w zgodzie z
    prawem otworzyc.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 562. Data: 2008-01-13 11:27:06
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > Ale karzeł do Makro nie wejdzie, na podstawie regulaminu Makro którego
    > nie podpisywał.

    Dobra, no to pokaz konkretny zapis regulaminu.

    Aha, i czy karzeł ma swoja karte do makro?

    Bo jak ma to pierdolisz smuty...

    Mis Puchaty

  • 563. Data: 2008-01-13 11:28:51
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Wbij sobie do pustego lba, ze nie mozna ponosic odpowiedzialnosci karnej za
    > uprawnione dzialanie.

    Zieeefff, ale sad oceni czy to bylo uprawnione dzialanie. Zwlasszcza, ze
    sa dodatkowe inne przepisy, ktore traktuja to uprawnione dzialanie jako
    przynajmniej wykroczenie.

    > Co ty myslales, ze jak przedwczoraj przeczytales 3 Art to juz znasz sie na
    > prawie?

    Nie znam sie. NAtomiast widze, ze niektorzy "specjalisci" tez sie nei
    znaja.

    Mis Puchaty

  • 564. Data: 2008-01-13 11:34:24
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > Kodeks wykroczeń nie określa sankcji na odmowę udzielenia informacji
    > klientowi. Art. 135 kw przewiduje jedynie karę za odmowę sprzedaży (i
    ------------------------------------^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    Kłamiesz!

    Art. 135. Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu
    detalicznego lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed
    nabywcą towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej
    przyczyny odmawia sprzedaży takiego towaru,
    podlega karze grzywny.

    > to tylko jeśli sprawca danego zachowania zajmował się sprzedażą
    > towarów, a nie np. był ochroniarzem)

    Ochroniarz moze odpowiedziec za przekroczenie uprawnien lub napaść i
    naruszenie nietykalnosci cielesnej

    > , a nie za inne zachowania
    > godzące w prawa lub interes klienta. Przepisy z zakresu prawa karnego
    > należy interpretować ściśle.

    Wlasnei, postaraj sie to robic na przyszlosc ;)

    > A co do drugiego punktu- nie może odmawiać opuszczenie lokalu.

    No ale - odmówi.

    Mis Puchaty

  • 565. Data: 2008-01-13 11:57:34
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > Dobra, no to pokaz konkretny zapis regulaminu.

    http://www.makro.pl/pl/karta-klienta/regulamin-klien
    ta-makro
    Punkt 7.

    > Aha, i czy karzeł ma swoja karte do makro?

    Nie ma. Nie może wejść jako osoba towarzysząca.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 566. Data: 2008-01-13 12:05:04
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Nie ma. Nie może wejść jako osoba towarzysząca.

    Ale to trzeba bylo od poczatku napisac o co ci chodzi.

    7. Ze względów bezpieczeństwa nie wolno wprowadzać na teren Makro dzieci
    o wzroście poniżej 140 cm (w tym niemowląt i dzieci w nosidełkach,
    wózkach itp.). Makro nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione
    bez opieki na terenie Makro. Osoby przebywające na terenie Makro powinny
    zachować szczególną ostrożność z uwagi
    na pracujące wózki widłowe.

    ALE TO MA SIE NIJAK DO TEGO ZE JA POSIADACZ KARTY WEJDE!!!!!!!!

    A do tego cala sprawa dotyczy WZGLEDOW BEZPIECZENSTWA a nei
    czyjegokolwiek widzimisia :)

    Mis Puchaty

  • 567. Data: 2008-01-13 12:25:53
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

> [...]
    >
    > ALE TO MA SIE NIJAK DO TEGO ZE JA POSIADACZ KARTY WEJDE!!!!!!!!
    >
    > A do tego cala sprawa dotyczy WZGLEDOW BEZPIECZENSTWA a nei

    Osoba poniżej 140cm nie wejdzie, bo tak stanowi regulamin. Osoba ta nic
    nie podpisywała. A co jeżeli w regulaminie będzie, że osoba z aparatem
    nie wejdzie?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 568. Data: 2008-01-13 12:33:31
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Osoba poniżej 140cm nie wejdzie, bo tak stanowi regulamin.

    Który dotyczy wlasciciela karty.

    I wlasciciel karty zlamalby regulamin.

    > Osoba ta nic
    > nie podpisywała.

    Dlatego nei ma karty. Dlatego mozna jej bezkarnie nie wpuscic.

    > A co jeżeli w regulaminie będzie, że osoba z aparatem
    > nie wejdzie?

    To nie wejdzie.

    od razu ci przypomne w tym miejscu MAKRO NIE JEST PUNKTERM SPRZEDAZY
    DETALICZNEJ. Wiec jesli chcesz nawiazac do sprawy z watku, od razu odpusc.

    Mis Puchaty

  • 569. Data: 2008-01-13 12:35:23
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 12:28:51 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Zieeefff, ale sad oceni czy to bylo uprawnione dzialanie.

    Sad nie moze ocenic, czy dzialanie uprawnione jest uprawnione.
    Do tego trzeba TK.

    --
    KRZYZAK

  • 570. Data: 2008-01-13 12:47:25
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Sad nie moze ocenic, czy dzialanie uprawnione jest uprawnione.
    > Do tego trzeba TK.

    Mowiesz, ze wymierzeniem kary zgodnie z KK zajmie sie TK?

    Mis Puchaty