  • 211. Data: 2008-01-12 09:43:17
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > "Własność może być ograniczona tylko w drodze ustawy i tylko w zakresie, w
    > jakim nie narusza ona istoty prawa własności"
    >
    > Teraz podaj mi ustawe, ktora zabrania wlascicielowi zakazac fotografowania
    > na terenie swojej wlasnosci.

    zaraz po tym, jak wykazesz, ze fotografowanie narusza prawa wlasnosci.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 212. Data: 2008-01-12 09:43:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 10:36:52 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Jezdzenie rowerem w sklepie stwarza zagrozenie.

    Podstawa prawna?

    --
    KRZYZAK

  • 213. Data: 2008-01-12 09:46:04
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 10:43:17 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > zaraz po tym, jak wykazesz, ze fotografowanie narusza prawa wlasnosci.

    Jesli ktos uzytkuje wlasnosc inaczej niz zyczy sobie tego wlasciciel, to
    narusza prawo wlasnosci.

    --
    KRZYZAK

  • 214. Data: 2008-01-12 09:47:30
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podstawa prawna?

    W śmieceniu jesteś równie wytrwały jak twój przytępawy oponent. Przecież już
    ci podał ;))\

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 215. Data: 2008-01-12 09:48:41
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 10:38:20 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Podałem konkretny. Poszukaj.

    Nie podales. Podaj konkretny art. kodeksu wykroczen

    --
    KRZYZAK

  • 216. Data: 2008-01-12 10:15:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 12 Jan 2008, Piotr Kubiak wrote:

> [...]

    Otóź to. I o ile ochroniarz czy kasjer mogą jak najbardziej odpowiadać
    karnie za łamanie prawa (karnego), podobnie zresztą jak np. kierowca
    czyjegoś samochodu, to od kogo się kupiło widać na paragonie fiskalnym
    lub fakturze :)

    > A co jeżeli ochrona działa na polecenie właściciela hipermarketu, który to
    > właściciel zajmuje się jedynie wynajmem pomieszczeń w tymże hipermarkecie?
    > Skąd on ma wiedzieć, czy najemca w wynajętym pomieszczeniu zajmuje się akurat
    > "sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu detalicznego"?

    Mniej więcej na tej samej zasadzie, na której właściciel wynajętego
    mieszkania może (posługując się Twoją argumentacją) nie wiedzieć
    że je wynajął i że "ochrona miru" przysługuje teraz NAJEMCY.
    Skąd powiadasz?
    *Z UMOWY* - kiedy ją zawierał dał *w posiadanie* ów lokal najemcy.
    A posiadania nie wolno mu naruszać, niech sobie w umowie z najemcą
    ustali, co temu najemcy wolno i *najemcy* wypowie umowę, jeśli
    ów najemca ją łamie w ten sposób, że pozwala sobie :P na handel
    detaliczny!

    pzdr, Gotfryd

  • 217. Data: 2008-01-12 10:18:02
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Podstawa prawna?

    LOL :)

    Twoje komentarze stwarzaja zagrozenie. Ze umre ze smiechu. A wtedy...
    odpowiesz za nieumyslne spowodowanie smierci internauty ;)

    No dobrze, zarty zartami:

    PoRD

    Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają:

    rower - pojazd jednośladowy lub wielośladowy poruszany siłą mięśni osoby
    jadącej tym pojazdem;

    pojazd - środek transportu przeznaczony do poruszania się po drodze oraz
    maszynę lub urządzenie do tego przystosowane;

    Przepisy dodatkowe o ruchu rowerów, motorowerów oraz pojazdów zaprzęgowych

    Art. 33. 1. Kierujący rowerem jednośladowym jest obowiązany korzystać z
    drogi dla rowerów lub z drogi dla rowerów i pieszych.

    1a. W razie braku drogi dla rowerów lub drogi dla rowerów i pieszych
    kierujący rowerem jednośladowym jest obowiązany korzystać z pobocza, z
    zastrzeżeniem art. 16 ust. 5, a jeżeli nie jest to możliwe - z jezdni.

    Art. 60. 1. Zabrania się:

    1. używania pojazdu w sposób zagrażający bezpieczeństwu osoby
    znajdującej się w pojeździe lub poza nim;

    Co wyczerpuje temat "CZY MOGE SOBIE POJEZDZIC ROWEREM PO HIPERMARKECIE
    JAK ZACHCE I DLACZEGO NIE" z punktu widzenia PoRD.

    Mis Puchaty

  • 218. Data: 2008-01-12 10:19:07
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Nie podales. Podaj konkretny art. kodeksu wykroczen

    poszukaj.

    jak znajdziesz to napisz czemu sie z tym nie zgadzasz oraz napisz wlasna
    interpretacje.

    bez pracy nie ma kolaczy.

    Mis Puchaty

  • 219. Data: 2008-01-12 10:19:54
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Jesli ktos uzytkuje wlasnosc inaczej niz zyczy sobie tego wlasciciel, to
    > narusza prawo wlasnosci.

    Hmmm... ale ja nie uzytkuje twojej wlasnosci.

    hyba, ze wykazesz, ze uzytkuje... no smialo...

    Mis Puchaty

  • 220. Data: 2008-01-12 10:28:05
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Co wyczerpuje temat "CZY MOGE SOBIE POJEZDZIC ROWEREM PO HIPERMARKECIE JAK
    > ZACHCE I DLACZEGO NIE" z punktu widzenia PoRD.

    Długo trwało głupolu znalezienie , wycięcie i wklejenie.
    Inteligencji zabrakło aby przeczytać art.1 a przez to cała twoja praca
    poszła na marne.
    Kodeks nie obowiązuje poza drogami publicznymi.
    Jest jeszcze "chyba" ale to dotyczy zagrożenia a nie samej jazdy po sklepie
    np. pustym.

    --
    Pzdr
    Leszek