eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSfałszowane(?) awiza (długie i blogowate) › Sfałszowane(?) awiza (długie i blogowate)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    Date: Tue, 27 Feb 2007 14:07:28 +0100
    From: Adam Czajka <a...@n...pisz.na.priv>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sfałszowane(?) awiza (długie i blogowate)
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 000717-1, 2007-02-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 34
    Message-ID: <45e41928$0$13197$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 27 Feb 2007 11:42:33 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.66.0.135
    X-Trace: 1172576553 mamut2.aster.pl 13197 10.66.0.135:1198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:448753
    [ ukryj nagłówki ]

    hey

    Ponieważ kolejny już raz w tym miesiącu, listonosz, pomimo mojej
    obecności w mieszkaniu, zostawił awizo mam pytanie o odpowiedzialność
    listonosza i Poczty Polskiej za podanie na nim:
    nieprawdziwej informacji, że nikogo nie zastał w domu
    oraz
    nieprawdziwej daty awizowania (4 dni wcześniejszej).

    Oczywiście nie jest to pierwszy raz, reklamowałem to już kilkukrotnie
    ustnie i dwa razy pisemnie.

    Myślę, że średnio przynajmniej 1-2 awiza na kwartał są tak wystawiane.
    Nie ma znaczenia też to, że przez te kilka lat jak tu mieszkam zmieniło
    się kilku listonoszy.

    Kolejni pracownicy kierownictwa poczty, do których mnie kierowano
    (naczelnicy, dyrektorzy) mówią to samo, że nie mają możliwości
    zdyscyplinowania swoich pracowników: "wicie, rozumicie, mamy problemy
    kadrowe, nikt nie chce przyjść za take piniędze pracować..." etc.
    Czy w tej sytuacji można uznać takie praktyki za łamanie jakiś przepisów
    prawa cywilnego/karnego i miałoby sens zgłaszanie tego odpowiednim
    organom, co może w końcu doprowadziłoby do poprawy traktowania nas
    klientów przez monopolistę.

    Wygląda to jak blog jakiegoś pieniacza, ale już nie chce mi się chodzić
    do urzędów, grzecznie prosić, zwracać uwagę, wysłuchiwać zapewnienień,
    nie przez kilka lat. Mam nadzieję, że w końcu któryś rząd/parlament
    dopuści do konkurencji i PP padnie i zniknie.

    --
    Pozdrawiam

    Adam Czajka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1