  • Data: 2007-02-28 13:40:14
    Temat: Re: Sfałszowane(?) awiza (długie i blogowate)
    Od: "ksli" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    też miałem cuda z awizami
    zwykle ich po prostu nie było a przesyłka leżała na poczcie
    dobrze że się spodziewałem dostawy i po prostu chodziłem
    na pocztę się pytać czy juz jest

    raz zastałem już list polecony OPISANY na kopercie
    że był dwukrotnie awizowany - czyli do zwrotu do adresata
    z datą za dwa dni w stosunku do dnia kiedy go dopadłem

    w naszym systemie zapisy listonosza na kopercie i zwrotce
    mają charakter dokumentu urzędowego i jeśli wracacają
    do urzędu to jest to przedłożenie (przez listonosza)
    sfałszowanego dokumentu - a to już jest Kodeks Karny

    fakt faktem że nafikać im można i tyle
    ale też dawać sie rolować - to też nie można całkiem

    na podkarpaciu jakiś czas temu wykryto u pracowników
    poczty spore worki niedoręczonych przesyłek

    życzę powodzenia w walce
    ksli