  • Data: 2007-02-27 15:28:12
    Temat: Re: Sfałszowane(?) awiza (długie i blogowate)
    Od: Adam Czajka <a...@n...pisz.na.priv> szukaj wiadomości tego autora

    hey

    Johnson napisał(a):
    > A 4 dni temu w domu byłeś? Może to "stare" awizo i odnlałeś je własnie
    > po 4 dniach.

    To chyba oczywiste, że sprawdzam codziennie skrzynkę, przechodząc obok
    niej na klatce schodowej, dla wyjaśnienia - żona i córka wróciły chore
    z ferii i od 2 tygodni są w domu.

    > Listonosz chyba nie ma żadnego interesu by zmieniać datę. Może mu sie
    > nie chcieć wchodzić do mieszkania, bo mieszkasz na którymś tam piętrze,
    > ale po co miałby zmieniać datę?

    Też tego nie rozumiem.

    > Każdemu na wtykasz i się na ciebie obrażają?

    No dobra. Jak każdy staram się coś w życiu robić... aby zarobić.
    Wybrałem samodzielność i mam trochę więcej kontaktów z urzędami
    i bankami, niż Kowalski na etacie. Dostaję od 1 do 3 poleconych
    w miesiącu. A co do przygód z PP, to w kilku miesięcy miałem:
    przekaz pocztowy - awizo powtórne, datowane na 17.VII, włożone do
    skrzynki 19.VII, ale PP zdążyła zwrócić pieniądze nadawcy 18.VII,
    a oczywiście nikt nie widział na oczy pierwszego awizo,
    polecony z US - awizo 29.XI, włożone 4.XII,
    polecony z banku - awizo 23.I włożone 24.I,
    16.II awizo do poleconego z banku, oczywiście nie zadzwoniła domofonem.
    dzisiaj włożyła awizo z wczorajsza datą.
    Takich awizo, które znajduję w skrzynce mimo, że od poprzedniego
    wieczoru z mieszkania nie wychodziłem, nie zliczę.
    Ty byś siedział cicho?

    > Jeśli potrafisz to udowodnić to w razie przekroczenia terminu będziesz
    > mógł się "wytłumaczyć" przed sądem lub organem administracji, gdy
    > przekroczysz przez to jakiś termin.

    Jak się okazało US ma to gdzieś. Całe szczęście pomarudzili o to
    zignorowanie terminu 7 dni, ale miło nie było, więc ja też nie jestem
    miły dla pocztowców.

    Adam Czajka