eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis nie oddaje laptopa... ??! (długie)Serwis nie oddaje laptopa... ??! (długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Heptaparaparshinokh" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Serwis nie oddaje laptopa... ??! (długie)
    Date: Sun, 28 Mar 2010 12:11:22 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 53
    Message-ID: <hona0c$lln$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aenv104.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1269771084 22199 79.191.99.104 (28 Mar 2010 10:11:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Mar 2010 10:11:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:633829
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Oddałem do naprawy laptopa, było to 19 stycznia tego roku, serwis istnieje
    na rynku od wielu lat i miał dobre opinie.

    Na wstępną diagnozę czekałem 2 tygodnie, podobno spaliła się płyta główna,
    ale miałem czekać na dalsze informacje.
    Po następnym tygodniu zadzwonili, że naprawa może kosztować do 450zł,
    zgodziłem się na to.

    Następne 2 tyg czekania bez informacji, dzwonię, pan mówi że wysłali do
    innego serwisu w celu naprawy (tu nie mieli możliwosci technicznych), ale
    koszt będzie oscylował w okolicach 900zł!

    Kategorycznie odmawiam naprawy (za tą kwotę się nie opłaca), mam zapłacić
    jedynie za diagnozę 100zł - ok.
    Mam przyjść po odbiór zepsutego laptopa za 2 dni.

    I tu zaczyna się problem: za dwa dni się pojawiam, laptopa nie ma, jeszcze
    nie odesłali z tego innego serwisu, będzie jutro lub pojutrze..

    Mija tydzień! Dzwonię (nikt od nich nie zadzoni sam z siebie!), laptopa
    nadal nie ma!! Musieli przez pomyłkę nie wysłać z tego drugiego serwisu,
    zaraz się tym zajmą.

    Mija następne kilka dni, pan który prowadził sprawę jest na urlopie, inni
    pracownicy nie wiedzą o co chodzi..

    Mija znów ileś czasu, dostaję informację, że laptop przyjdzie już niebawem,
    ale będzie naprawiony!!
    Nie godzę się na zapłatę 900zł, pan mówi że się "dogadamy".

    Znów mija kilka dni, od serwisu żadnej wiadomości..
    Po ingerencji telefonicznej ta sama śpiewka: "chyba jeszcze nie odesłali,
    zaraz zadzwonię i się dowiem".

    Jak widzicie trochę ze mnie dupa wołowa, mam spokojny charakter i nie
    potrafię zrobić im sajgonu, może by to coś pomogło.

    Mam kwitek z serwisu, gdzie zlecam naprawę, jednak w krótkim regulaminie nie
    ma wspomniane nic o terminach!

    Co zrobić, jeśli serwis nadal będzie się tłumaczył opóźnieniami? To już dwa
    miesiące mineło..
    czy są jakieś przepisy konsumenckie, które mi pomogą w takiej sytuacji?

    A może wysłać jakieś pismo, z żądaniem natychmiastowego wydania komputera?

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
    M.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1