  • 61. Data: 2006-03-15 02:56:52
    Temat: Re: Seks z osobą poniżej16(?) roku życia.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Ale piętnasty rok życia kończy się na 15. urodzinach. Tak samo jak
    > pierwszy rok życia na pierwszych.

    To uściślijmy: granicą są 15. urodziny. Przed - nie można. Po - można.

    A co w trakcie? ;->

  • 62. Data: 2006-03-15 07:36:20
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > A co w trakcie? ;->

    granicą jest początek dnia

    KG

  • 63. Data: 2006-03-15 07:45:34
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dv7beb$4ot$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak? A to z jakiego powodu?

    spotkales kiedykolwiek 16-latka, ktory za to siedzial w poprawczaku?

    oczywiscie. ja rowniez je tak okreslam

    --
    pozdro
    ape

  • 64. Data: 2006-03-15 07:51:48
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    >
    > Tak się głośno zastanawiam, masz w rodzinie kobiety?

    a zastanawiaj sie, jak nie masz nic lepszego do roboty

    > Osobiście z tobą mogę rozmawiać jako z człowiekiem, ale mężczyzną dla
    mnie
    > nie jesteś nawet w 1%.

    rowniez i ty nie interesujesz mnie jako kobieta, wiec mozesz mnie sobie
    okreslac nawet jako zerowe procentowego

    Sprawy męsko-damskie w twoim mniemaniu sprowadzają
    > się tylko do krocza, poziom emocjonalny 16 właśnie....

    alez nie!
    to tylko wiekszosc kobiet mysli macica

    --
    pozdro
    ape

  • 65. Data: 2006-03-15 08:46:48
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > To to się robi z głupoty, a nie dla przyjemności??
    > zdziwiony
    > Arek

    skąd to wiesz? czyzbyś w poprzednim wcieleniu był takowa 14-latką i
    dlatego wiesz, że wówczas przyjemności nie ma? :-)))
    moim zdaniem - jedno nie wyklucza drugiego...

    --
    serdeczności! zbisa

  • 66. Data: 2006-03-15 11:29:19
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    > Sprawy męsko-damskie w twoim mniemaniu sprowadzają
    >
    > alez nie!
    > to tylko wiekszosc kobiet mysli macica

    Nie próbuj się już bronić, tego co napisałeś i wypisujesz nie wymaże żadne
    pokrętne tłumaczenie.
    A dla dobra twojego dziecka może powinieneś jakoś postarać się wyprostować
    twoje relacje i poglądy na temat kobiet, bo jak wchłonie twoja agresje, to w
    życiu nie założy ani jednego normalnego związku, a winny będziesz w dużej
    mierze ty. Pal sześć ciebie, ale krzyczysz na grupie o dobru dzieci, może
    zrób sam więc cos w tym kierunku? Dobra, masz rację, może mnie to nie
    powinno obchodzić, ale jednak szkoda mi.... Bo przekazujesz nienawiść, jeśli
    ona ciebie nie zabije, to twoje dziecko może niestety.

    A dla twojej informacji - bym została dobrze zrozumiana - nie stoję w
    obronie własnej płci. Wręcz przeciwnie, potępiam wszystkie kobiety które
    zeszły na złą drogę i nie ważne czy ta zła droga oznacza narkotyki, alkohol,
    prostytucja czy czyny inne karalne. Faceci tez święci nie są. Potrafię
    dostrzec jednak, że to co złe w człowieku jest niezależne od płci, czasami
    tylko zdeterminowane przez nią, ale głównie wychowaniem i środowiskiem w
    jakim się obracają.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 67. Data: 2006-03-15 12:12:04
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Nie próbuj się już bronić, tego co napisałeś i wypisujesz nie wymaże
    żadne
    > pokrętne tłumaczenie.

    przeciez niczego nie bronie, a tylko stwierdzam fakty.
    sama przeciez ponizej piszesz o mozliwosci determinowania zachowan przez
    plec.
    nie martw sie. jesli zajdzie taka potrzeba - to i jakiemus macho bez
    pardonu wytkne, ze go fiut prowadzi.

> [...]
    jeśli
    > ona ciebie nie zabije, to twoje dziecko może niestety.

    nie musisz sie martwic o mnie i moje dzieci.
    przeciez piosalem juz kiedys, ze syna wyrwalem z matczynej meliny i
    udalo mi sie go wychowac na przykladnego meza i ojca.
    dla twojej wiadomosci: nigdy nie uslyszal ode mnie zlego slowa o swojej
    matce.
    i jeszcze jedno - polska sedzina rodzinna przyznala mi opieke nad
    dzieckiem, jednak nie ograniczyla praw matce pomimo jej dalszego zlego
    wplywu na mojego syna i moich monitow w tej sprawie.
    o alimentach od matki tez "zapomniala" pomimo, iz ujalem to w tresci
    pozwu.
    ...i jak nie mam pisac o solidarnosci jajnikow?

> [...]
    czasami
    > tylko zdeterminowane przez nią, ale głównie wychowaniem i środowiskiem

    nie jest zadna tajemnica, ze w polskim sadownictwie rodzinnym istnieje
    jawna dyskryminacja plci, a konkretnie dyskryminacja mezczyzn.
    takze ogolnie wiadomo, ze organizacje krajowe i miedzynarodowe bija na
    alarm, iz polskie sady rodzinne nagminnie lamia prawa dzieci do obojga
    rodzicow.
    jak sobie troche poczytasz na ten temat - mysle, ze przestaniesz sie
    dziwic, dlaczego w tych sprawach twardo zajmuje takie, a nie inne
    stanowisko.
    wszak polskie sedziny rodzinne z pelna premedytacja krzywdza dzieci,
    gnoja rowniez mezczyzn podczas rozpraw, a i feministki broniac swoich
    praw nie przebieraja ani w slowach ani w srodkach.
    dla jakiej wiec idei nie mialbym korzystac z ich bogatego doswiadczenia?

    --
    pozdro
    ape

  • 68. Data: 2006-03-15 12:48:34
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    > nie martw sie. jesli zajdzie taka potrzeba - to i jakiemus macho bez
    > pardonu wytkne, ze go fiut prowadzi.

    Wątpię, nie zauważyłam/zanotowałam ani razu, a tacy sie juz tu przewijali...

    > nie musisz sie martwic o mnie i moje dzieci.
    > przeciez piosalem juz kiedys, ze syna wyrwalem z matczynej meliny i
    > udalo mi sie go wychowac na przykladnego meza i ojca.

    To ty już "stary" jesteś:P Ale nie "wygłaskuj" tak szybko syna, ludzie
    latami grają czasami w grę "wzorowe małżeństwo". Nie twierdzę, że tak jest w
    jego przypadku, ale o tym mogliby sie wypowiedzieć tylko twój syn i żona
    jego.

    > dla twojej wiadomosci: nigdy nie uslyszal ode mnie zlego slowa o swojej
    > matce.

    Czytając twoje wypowiedzi o kobietach i twojej eks szczerzę wątpię.... Ale
    niech ci będzie. Chwała ci za to.

    > i jeszcze jedno - polska sedzina rodzinna przyznala mi opieke nad
    > dzieckiem, jednak nie ograniczyla praw matce pomimo jej dalszego zlego
    > wplywu na mojego syna i moich monitow w tej sprawie.

    Ta samo sie dzieje w 2-gą stronę - wiem z autopsji (na szczęście nie
    własnej). Tatuś alkoholik i kryminalista (rycydywa), a spotykać się mógł z
    dzieckiem, prawa nie odebrane również - wychowanie z jego strony wątpliwe.

    > o alimentach od matki tez "zapomniala" pomimo, iz ujalem to w tresci
    > pozwu.

    Obowiązek alimentacyjny jest obopólny. Trzeba było startować jeszcze raz z
    pozwem. Sąd nie odrzuca takich spraw, wątpię, że tak było w "twoich"
    czasach.

    > ...i jak nie mam pisac o solidarnosci jajnikow?

    Wolisz na złość przyłączyc się do grupy stosujących solidarność plemników
    (jąder)? Na złość mamie odmroże sobie uszy...

    > nie jest zadna tajemnica, ze w polskim sadownictwie rodzinnym istnieje
    > jawna dyskryminacja plci, a konkretnie dyskryminacja mezczyzn.

    Cóż, rzeczywiście panuje pogląd, że przy matce dziecko będzie miało lepszy
    start emocjonalny w życie. Ale tobie w końcu ten podły sąd dał prawo do
    wychowywania, czyż nie?

    > takze ogolnie wiadomo, ze organizacje krajowe i miedzynarodowe bija na
    > alarm, iz polskie sady rodzinne nagminnie lamia prawa dzieci do obojga
    > rodzicow.

    Tak samo dzieje się na całym świecie, nie generalizujmy, ze tylko w Polsce.
    Zbytnie uproszczenie.

> [...]
    > gnoja rowniez mezczyzn podczas rozpraw, a i feministki broniac swoich
    > praw nie przebieraja ani w slowach ani w srodkach.

    Hm, tak działa w obie strony. W sądach rodzinnych też nie sędziują sami
    faceci. Zresztą podyskutujmy jak sądy traktują kobiety zgwałcone i ich
    oprawców. W kontekście powyższych, chyba trudno mówić raz o dyskryminacji
    facetów, a raz kobiet....

    > dla jakiej wiec idei nie mialbym korzystac z ich bogatego doswiadczenia?

    Bogate doświadcenie..hmmm. Jak chcesz, to korzystaj z niego w topikach
    rozwodowych z zasądzeniem alimentów, ale nie zapominaj, że obrażasz
    wszystkie kobiety insynułując i konfabulując w każdym topiku, że to kobieta
    rozkłada nogi, sprzedaje się za wino, jest po podstawówce itd, itp, a ich
    mężowie to święci co ich tylko "na ranę przyłóż". Porządne kobiety też się
    rozwodzą, niestety. Przestań widzieć wszędzie swoją byłą, pogódź się z
    przeszłością i idź dalej.

    >, a i feministki broniac swoich
    > praw nie przebieraja ani w slowach ani w srodkach.

    Dlatego ty bierzesz odwet na grupie? Smutne.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 69. Data: 2006-03-15 14:14:42
    Od: "mmas" <m...@o...pl>

    Chłopak zapytał się o współzycie z dziewczyną a tu już jestesmy
    na alimentach na dzieci, dajcie mu jeszcze trochę czasu.

  • 70. Data: 2006-03-15 14:48:12
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    > Hm, tak działa w obie strony. W sądach rodzinnych też nie sędziują sami
    > faceci.

    Same kobiety.... oczywiście nie sędziują

    Pozdrawiam,
    Akulka