  • 51. Data: 2006-03-14 20:16:22
    Temat: Re: Seks z osobą poniżej 16(?) roku życia.
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    news:dv4tnf$3n9$1@inews.gazeta.pl...

    > To to się robi z głupoty, a nie dla przyjemności??

    dla przyjemnosci kopuluja ryczace czterdziestki, a nie czternastki.
    ... chyba, ze dla przyjemnosci faceta

    --
    pozdro
    ape

  • 52. Data: 2006-03-14 20:22:24
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dv4tk9$laa$1@atlantis.news.tpi.pl...

    (!)podkladajacej sie pod faceta?

    > 1) Art. 200 kk penalizuje nie tylko "rozkraczanie się", ale i inne
    > czynności seksualne.

    masz calkowita racje, lecz rzeczony artykul nie ma zastosowania dla
    16-latka

    > 2) Określenia "kurewka" oraz "cichodajka" są określeniami o ujemnym
    > zabarwieniu emocjonalnym, podczas gdy jestem stanie sobie wyobrazić
    > sytuacje w której 14-to latka robi topo prostu z głupoty.

    zgadzam sie z toba w kwestii zabarwienia emocjonalnego. jednak wlasnie
    tak sie je okresla

    > No ale to również podlega penalizacji art. 200 kk

    jak najbardziej zgadzam sie z toba...
    ... jednak szesnastolatek moze sobie pomacac do woli i zdrowo sie
    posmiac z przytoczonego artykulu

    --
    pozdro
    ape

  • 53. Data: 2006-03-14 20:25:42
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dv66ev$m2l$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli 15 marca kończę 18 lat, jestem dziewczyną to 14 marca nie
    > mogę sięjak to opisujesz "rżnąć" a potem mogę na umór ???
    > jEśLi nie o to chodziło - podaj konkretną datę kiedy mogę się
    > rżnąć bez stresu ...

    jesli jestes dziewczyna, to nawet w przedszkolu mozesz bez zadnych
    konsekwencji usiasc na smoczek

    --
    pozdro
    ape

  • 54. Data: 2006-03-14 20:29:29
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Och przepraszam, to jeszcze dzieciak.

    no popatrz, pan! jeszcze dzieciak, a juz trupem jedzie :-(

    --
    pozdro
    ape

  • 55. Data: 2006-03-14 20:36:42
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik <j...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A co, jesli dziewczyna ma 5 lat i "zgadza się"?
    > Gdzieś trzeba postawić granicę, postawiono na 16 roku życia
    > i lepiej dla wszystkich się temu podporządkować.

    16 lat to najbardziej 'jebliwy' wiek. jednak z granica w polsce nie ma
    nic wspolnego.
    wiekszosc religii swiata mowi o wieku 13 lat, jako o wieku dojrzalosci
    kobiety.
    mysle, lagodko, ze w wieku 5 lat nawet i ty bys sie nie zgodzila.
    czy sie myle?

    --
    pozdro
    ape

  • 56. Data: 2006-03-14 20:41:10
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dv6ljv$dvj$2@inews.gazeta.pl...

    > Zależy jak patrzeć, bo do 15 jest włącznie ;)

    polskie sedziny rodzinne zwykle uwazaja, ze musi byc po 15 urodzinach
    oraz po najblizszym nowym roku.
    w innym przypadku zazwyczaj dostaja wscieklizny zaropialej
    staropanienskiej macicy, gdyz sobie przypominaja co stracily nie tracac
    spruchnialej cnoty...

    --
    pozdro
    ape

  • 57. Data: 2006-03-14 21:03:05
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Mówisz, że 14 latka nie ma przyjemności z seksu?
    >
    > Ciekawa teza, bardzo ciekawa... całe szczęście, że nieprawdziwa.

    pozwolisz, ze nie sprawdze tego empirycznie?

    --
    pozdro
    ape

  • 58. Data: 2006-03-14 21:04:11
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik ape napisał:
> [...]

    Mówisz, że 14 latka nie ma przyjemności z seksu?

    Ciekawa teza, bardzo ciekawa... całe szczęście, że nieprawdziwa.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 59. Data: 2006-03-14 21:09:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ape [###a...@n...poczta.fm.###] napisał:

    > masz calkowita racje, lecz rzeczony artykul nie ma zastosowania dla
    > 16-latka

    Tak? A to z jakiego powodu?

    > zgadzam sie z toba w kwestii zabarwienia emocjonalnego. jednak
    wlasnie
    > tak sie je okresla

    To znaczy ustalmy, że przykładowo Ty je tak określasz.

    > jak najbardziej zgadzam sie z toba...
    > ... jednak szesnastolatek moze sobie pomacac do woli i zdrowo sie
    > posmiac z przytoczonego artykulu

    Drugi raz, więc jak rozumiem nie przypadkowo. Jak rozumiem uważasz, że
    16-to latek nie może odpowiadać za taki czyn. Jakieś uzasadnienie
    będziesz uprzejmy dołączyć? Po jak dotąd żyłem w przekonaniu, że jest
    to czyn karalny w rozumieniu ustawy o postępowaniu w sprawach
    nieletnich.

  • 60. Data: 2006-03-14 23:45:44
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > w innym przypadku zazwyczaj dostaja wscieklizny zaropialej
    > staropanienskiej macicy, gdyz sobie przypominaja co stracily nie tracac

    Tak się głośno zastanawiam, masz w rodzinie kobiety? Matkę, siostrę,
    kuzynkę? Przekaż im wyrazy współczucia.
    Osobiście z tobą mogę rozmawiać jako z człowiekiem, ale mężczyzną dla mnie
    nie jesteś nawet w 1%. Sprawy męsko-damskie w twoim mniemaniu sprowadzają
    się tylko do krocza, poziom emocjonalny 16 właśnie....

    Pozdrawiam,
    Akulka