  • 41. Data: 2006-03-14 04:47:46
    Temat: Re: Seks z osob? poniżej 16(?) roku życia.
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Grzech napisał/a:
    >Proszę o nieporównywanie tej kreatury do osób poszkodowanych psychicznie,
    >ponieważ nazywanie bokuna debilem obraża te chore osoby.
    I co gorsza stanowi dla niego pochwałę, na którą nie zasłużył. :-)

  • 42. Data: 2006-03-14 10:23:33
    Temat: Re: Seks z osobą poniżej 16(?) roku życia.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Drzewiecki wrote:

    > wyglądzie nierzadko trudno jednoznacznie wypowiedzieć się co do wieku, a
    > dziewczyna mogła kłamać (nawet posuwając się do "poprawienia" roku
    > urodzenia w legitymacji szkolnej).

    Wiesz, o ile samo pytanie kobiety o wiek jest mało eleganckie, to
    sprawdzanie jeszcze jej dokumentów to już ostra przesada ;)

  • 43. Data: 2006-03-14 10:40:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Jeśli 15 marca kończę 18 lat, jestem dziewczyną to 14 marca nie
    > mogę sięjak to opisujesz "rżnąć" a potem mogę na umór ???

    14 marca nie jest dniem od "rźnięcia":
    http://en.wikipedia.org/wiki/Steak_and_Blowjob_Day

    ;P

    j.

    pansp

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 44. Data: 2006-03-14 10:42:13
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    ape napisał(a):

    > gdyby przedtem prawidlowo wychowywaly swoje pociechy - to potem
    > maloletnie kurewki by sie nie rznely gdzie popadnie i z kim popadnie
    > coz, nie ma skutku bez przyczyny :-(((

    Jeśli 15 marca kończę 18 lat, jestem dziewczyną to 14 marca nie
    mogę sięjak to opisujesz "rżnąć" a potem mogę na umór ???

    jEśLi nie o to chodziło - podaj konkretną datę kiedy mogę się
    rżnąć bez stresu ...
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 45. Data: 2006-03-14 12:20:47
    Od: j...@b...pl

    > Witam.
    >
    > Interesuje mnie, być może dosyć popularny temat, ja się nie dokopałem do
    > podobnego wątku.
    > Otóż, przypuscmy ze mam 16-17 lat, mam dziewczyne.. 14letnia, ona zgadza
    > się na seks,

    A co, jesli dziewczyna ma 5 lat i "zgadza się"?
    Gdzieś trzeba postawić granicę, postawiono na 16 roku życia
    i lepiej dla wszystkich się temu podporządkować.

    Przyjmuje się, a patrząc na przedszkolaki przyznasz rację, że tak jest,
    że dzieci nie potrafią w pełni ocenić sytuacji i konsekwencji swojego
    działania. Twój list, jeśli rzeczywiście masz 17 lat, wskazuje na to, że 17
    latek też może mieć z tym problem. Ale nie sposób chronić wszystkich przed
    konsekwencjami ich działań. Jednak dzieci powinniśmy - stąd taka norma prawna.

    Jagoda

  • 46. Data: 2006-03-14 14:22:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co, jesli dziewczyna ma 5 lat i "zgadza się"?

    napradwe nie dostrzegasz roznicy pomiedzy 14 letnia dziwczyna a 5 letnia?

    > Gdzieś trzeba postawić granicę, postawiono na 16 roku życia
    > i lepiej dla wszystkich się temu podporządkować.

    nie ustanowiono takiej granicy, istnieje granica 15 lat.

    P.

  • 47. Data: 2006-03-14 14:51:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    j...@b...pl wrote:

    > A co, jesli dziewczyna ma 5 lat i "zgadza się"?

    Jeśli nie widzisz różnicy między 5-latką a 15-latką, to ja na prawdę
    bardzo ci współczuję...

    > Gdzieś trzeba postawić granicę, postawiono na 16 roku życia

    Na piętnastym tak konkretnie.

  • 48. Data: 2006-03-14 15:00:53
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Na piętnastym tak konkretnie.

    Zależy jak patrzeć, bo do 15 jest włącznie ;)

  • 49. Data: 2006-03-14 16:32:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Artur Drzewiecki [###d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx.###
    ]
    napisał:
    > Pozwolę sobie jeszcze dodać jedną okoliczność "łagodzącą".:-)
    > Dany chłopak spotykając się z tą dziewczyną mógł nie wiedzieć, że
    ona ma
    > 14 lat (I klasa gimnazjum) a nie 16 lat (III klasa), ponieważ po
    > wyglądzie nierzadko trudno jednoznacznie wypowiedzieć się co do
    wieku, a
    > dziewczyna mogła kłamać (nawet posuwając się do "poprawienia" roku
    > urodzenia w legitymacji szkolnej).

    O ile zaproponowana przez Ciebie linia obrony przejdzie w wypadku
    krótkiej znajomości, o tyle w wypadku dłuższej raczej nikt wiary
    takie opowiadanie nie da. Ale faktycznie, jeśli dziewczyna ma 14 lat i
    kawałek, to linia obrony oparta na tym, że powiedziała chłopakowi, że
    ma 15 jest moim zdaniem do obronienia. Kilka miesięcy na oko nie
    ocenisz.

  • 50. Data: 2006-03-14 18:29:25
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Stasio Podróżnik napisał:

    > Zależy jak patrzeć, bo do 15 jest włącznie ;)

    Ale piętnasty rok życia kończy się na 15. urodzinach. Tak samo jak
    pierwszy rok życia na pierwszych.