  • 31. Data: 2006-03-13 22:57:02
    Temat: Re: Seks z osobą poniżej 16(?) roku życia.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ape [###a...@n...poczta.fm.###] napisał:

    > jeden taki znawca 'przyjmuje' na montelupch w Krakowie

    Nikt nie jest doskonały :-)

  • 32. Data: 2006-03-13 23:01:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ape [###a...@n...poczta.fm.###] napisał:

    > jedynie kurewka lub cichodajka
    > znasz bardziej adekwatne okreslenie dla rozkraczonej czternastolatki
    (!)
    > podkladajacej sie pod faceta?

    1) Art. 200 kk penalizuje nie tylko "rozkraczanie się", ale i inne
    czynności seksualne.

    2) Określenia "kurewka" oraz "cichodajka" są określeniami o ujemnym
    zabarwieniu emocjonalnym, podczas gdy jestem stanie sobie wyobrazić
    sytuacje w której 14-to latka robi topo prostu z głupoty.

    > bo na takie, które tylko robia loda lub pozwalaja sie wymacac albo
    > strzelic minete - mowi sie poldziewica

    No ale to również podlega penalizacji art. 200 kk

  • 33. Data: 2006-03-13 23:03:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    [..]
    > 2) Określenia "kurewka" oraz "cichodajka" są określeniami o ujemnym
    > zabarwieniu emocjonalnym, podczas gdy jestem stanie sobie wyobrazić
    > sytuacje w której 14-to latka robi topo prostu z głupoty.

    To to się robi z głupoty, a nie dla przyjemności??

    zdziwiony
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 34. Data: 2006-03-13 23:05:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Arek [###a...@e...net.###] napisał:
    > Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > [..]
    > To to się robi z głupoty, a nie dla przyjemności??

    W wieku 14-tu lat, to na pewno z głupoty, choć nie mogę wykluczyć, że
    być może również dla przyjemności.

  • 35. Data: 2006-03-13 23:19:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzech wrote:

    > Proszę o nieporównywanie tej kreatury do osób poszkodowanych psychicznie,
    > ponieważ nazywanie bokuna debilem obraża te chore osoby.

    Faktycznie. Przepraszam :)

  • 36. Data: 2006-03-13 23:20:52
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    iza:

    > No na pewno obciach przed sądem rodzinnym do którego bedziesz się musiał
    > udać z zawstydzoną mamusią ;-)

    Eeee tam, zuch chlopak. Ja te piekne lata troche stracilem. A takie fajne
    dziouszki byly w klasie.
    Pozdr. Dulek

  • 37. Data: 2006-03-14 00:10:26
    Od: <b...@n...pl>

    wiadomości news:4415a8c9$1@news.home.net.pl...

    > Uprzejmie proszę o nie wyciąganie ludziom z wora tego debila o ksywce
    > 'bokun'. To osoba poszkodowana umysłowo i znany oraz męczący troll.
    > Wszelkie jego wypowiedzi należy ignorować.

    Brzmi jak transparent PZPR. Znalazles nawet poplecznika.

    boukun

  • 38. Data: 2006-03-14 00:11:35
    Od: <b...@n...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > napisał w
    >
    > mozesz mi nie wylewac lawy z kibla?
    >
    > --
    > pozdro
    > ape

    Och przepraszam, to jeszcze dzieciak.

    boukun

  • 39. Data: 2006-03-14 03:19:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > W wieku 14-tu lat, to na pewno z głupoty, choć nie mogę wykluczyć, że
    > być może również dla przyjemności.

    Jest taka piosenka "All By Myself" ładnie zaśpiewana przez
    Celine Dion. Zaczyna się mniej więcej tak:

    "Kiedy byłam młoda
    nigdy nikogo nie potrzebowałam
    a miłostki były tylko zabawą [..]" :)

    pozdrawiam
    Arek

  • 40. Data: 2006-03-14 04:45:36
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Pozwolę sobie jeszcze dodać jedną okoliczność "łagodzącą".:-)
    Dany chłopak spotykając się z tą dziewczyną mógł nie wiedzieć, że ona ma
    14 lat (I klasa gimnazjum) a nie 16 lat (III klasa), ponieważ po
    wyglądzie nierzadko trudno jednoznacznie wypowiedzieć się co do wieku, a
    dziewczyna mogła kłamać (nawet posuwając się do "poprawienia" roku
    urodzenia w legitymacji szkolnej).