  • 1. Data: 2008-06-22 21:29:14
    Temat: dzieciaki obijaja auta piłka- co z tym zrobic?
    Od: "Michał Trych" <g...@p...pl>

    witam,
    jest wspolnota - do mojego bloku nalezy akurat trawnik z drugiej strony - a
    TRAWNIK gdzie parkuje auto do bloku- wspolnoty naprzeciwko. NA tym trawniku,
    bo trawy tam nie ma za wiele, dzieciaki graja w pilke i na jakis 3, od ulicy
    parkuja samochody - sa 3 miejsca.
    Jakis czas temu ja zaczeto parkowac na srodku tego miejca, gdzie graly
    dzieciaki i wspolnota postawila znak - zakaz parkowania - ale wlasnie te 3m
    od drogi, tak ze zaparkowac mozna przed znakiem, a za maja cos ala boisko -
    ok 80m2. Non stop pilka uderza o auta, bo maja bramke w te strone...

    zeby bylo weselej, dzisiaj zwrocilem im uwage, ze ze boisko maja doslownie
    100m dalej... albo niech troche uwazaja, to ojciec jednego z dzieciakow
    zaczal krzyczec do niego, ze maja grac i dlaczego nie graja - poziom
    intelektualny niesamowity...

    ma ktos jakis pomysl, poza parkowaniem w innym miejscu, bo nie ma gdzie?
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2008-06-22 21:38:45
    Temat: Re: dzieciaki obijaja auta piłka- co z tym zrobic?
    Od: Karimba Subaluri <k...@b...fr>

    Michał Trych pisze:
> [...]
    > intelektualny niesamowity...
    >
    > ma ktos jakis pomysl, poza parkowaniem w innym miejscu, bo nie ma gdzie?

    Jeżeli parkujesz auto tam gdzie jest wspólnota z naprzeciwka a trawnik
    jest naprzeciwko wspólnoty obok auta, tam gdzie był znak a teraz jest 3m
    od drogi to musisz te 3m odsunąć o 80 m i już będziesz na ostatniej 100m
    prostej - jeżeli dobrze obliczyłem. Przy ustawieniu bramki w tamtą
    stronę już krzyczący ojciec nie za tylko przed i wszystko jasne.
    Na przyszłość podrzucam ci taki pomysł: czytaj Swoje posty przed wysłaniem.

    KS

  • 3. Data: 2008-06-22 21:49:16
    Od: "Michał Trych" <g...@p...pl>

    > Na przyszłość podrzucam ci taki pomysł: czytaj Swoje posty przed
    > wysłaniem.

    Dzieki za uwage:) moze faktycznie juz za pozno na myslenie..
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-06-22 22:01:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał Trych pisze:
    > witam,
    > jest wspolnota - do mojego bloku nalezy akurat trawnik z drugiej strony - a
    > TRAWNIK gdzie parkuje auto do bloku- wspolnoty naprzeciwko. NA tym trawniku,

    Parkujesz na trawniku? Mandacik...

> [...]
    > od drogi, tak ze zaparkowac mozna przed znakiem, a za maja cos ala boisko -
    > ok 80m2. Non stop pilka uderza o auta, bo maja bramke w te strone...

    Nie za bardzo można - na trawniku (nawet zdewastowanym) co do zasady nie
    należy parkować.

> [...]
    > intelektualny niesamowity...
    >
    > ma ktos jakis pomysl, poza parkowaniem w innym miejscu, bo nie ma gdzie?

    Należy miejsce znaleźć lub zwrócić się do wspólnoty o zorganizowanie
    jakiegoś parkingu.

  • 5. Data: 2008-06-22 22:08:31
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Karimba Subaluri wrote:

> [...]

    z drugiej strony, moze ojciec byl zgorzknialy po wylocie naszych orlow z
    euro 2008 ;) i szkoli kadre, a ty jako Polak powinienes zrozumiec ;)