    From: " " <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sasiad mnie notorycznie zalewa?Co moze spoldzielnia?
    Date: Tue, 18 Oct 2005 14:43:40 +0000 (UTC)

    Witam!

    Jesli poruszony watek, gdzies juz sie pojawil to bylabym wdzieczna za odnosnik.

    Pytanie moje dotyczy obowiazkow spoldzielni mieszkaniowej. Sasiad zalewa mnie
    sukcesywnie. Spoldzielnia stwierdzila, ze ma on wykonac naprawe na wlasny
    koszt. Sasiad nie mam zamiaru, bo musialby rozkuwac kafelki w lazience.
    Spoldzielnia wystosowala pismo do sasiada o koniecznosci naprawy. Pani w
    spoldzielni stwierdzila, ze jesli tego nie wykona, to ja mam juz sama,we
    wlasnym zakresie kierowac sprawe do sadu i sama sie z nim "uzerac". Czy
    spoldzielnia ma prawo tak "umyc od tego rece"? Moze podacie mi namiary na
    jakies podstawy prawne?

    tylko_alfa