  • Data: 2003-03-28 11:51:22
    Temat: Sarna pod samochód kto zaplaci?
    Od: "cosmo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam maly problem kilka dni temu wyskoczyla mi pod samochod sara zobijajac mi
    nieco czesc samochodu nie posiadalem ubezpieczenia AC czy jest jakas
    mozliwosc uzyskania odszkodowania? Bylem w nadlesnictwie gdzie oznajmili mi
    ze sarna jest wlasnosci skarbu panstwa tak wiec i moja i nie wyplaca mi za
    to ani zlotowki gdzie i do kogo moge sie udac w tej sprawie? czy jest jakas
    szansa na odszkodowanie prosze o jakies wskazowki.
    za wszystkie odpowiedzi dziekuje

    pozdrawiam

    cosmo